DU LYKKES I LIDL
« Tilbage til søgeresultater
  • 31.07.2020
  • Job i HR
  • Hovedkontor Kolding

Change Management Consultant til HR-afdeling

I Lidl går det stærkt og i den kommende tid fylder særligt to store projekter: Implementeringen af et nyt halvautomatisk højlager i Køge, og flytningen af vores hovedkontor fra Kolding til Aarhus Godsbane, som sker i sommeren 2022.

Hertil skal vi bruge en erfaren og dygtig Change Management Consultant, der skal være med til at drive de organisatoriske forandringer, der medfølger i implementeringen af projekterne. Begge projekter er så småt startet op, og som Change Management Consultant bliver det dig der er eksperten og den ansvarlige for at håndtere og føre de organisatoriske forandringer sikkert i mål.

Din base er på vores hovedkontor i Kolding. Du skal i forandrings- og implementeringsfasen af projektet i Køge forvente at arbejde en del derfra. En typisk arbejdsuge kunne være fordelt således: tre dage i Køge og to dage i Kolding, indtil lageret i Køge er færdigt, som forventes i foråret 2021.

Led ”Move A Lidl teamet” og uddan vores medarbejdere i forandringer 
Du vil blandt andet blive ansvarlig for vores ”Move A Lidl” team, hvor du sammen med dine passionerede kollegaer i teamet udvikler ideer og arbejder med opgaver relateret til flytningen af det nye hovedkontor. Du er specialist i at forberede mennesker til organisatoriske forandringer og motivere med respekt for menneskers roller og forskellige personligheder. Det er derfor ingen sag for dig at tage styringen og gå forrest for vores ”Move a Lidl Ambassadors” - og det gør dig glad! Lige såvel bliver du en del af byggegruppen, der står for bygningen af det nye hovedkontor.

Da det er en nyoprettet stilling, er du selv med til at forme stillingen. Det er dig der er specialisten i forandringsprocesser. Du er derfor ikke bange for at træffe beslutninger på egen hånd.

Bliv en del af en HR-afdeling, hvor vi hele tiden gør hinanden bedre
Du vil referere til vores HR Development & Engagement Manager og vil blive en del af vores samlede HR-afdeling. Udover HR Development & Engagement er også HR Services, som hver måned sikrer udbetalingen af den rette løn til mere end 3.000 medarbejdere, samt Recruiting & Employer Branding, som sørger for at tiltrække og rekruttere de rette medarbejdere til Lidl. Du bliver en del af en passioneret HR-afdeling, som vægter faglighed og sammenhold højt - mindst hver 2. måned afholdes sociale aktiviteter og team-dage og vi forspiser os glædeligt hver fredag morgen i ”fredagsrundstykker”.

Nyt innovativt hovedkontor I Aarhus i 2022
Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder senere bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2022. Efter aftale med nærmeste leder og en grundig oplæring vil det være muligt at kunne benytte sig af hjemmearbejde samt vores satellitkontor tæt på Aarhus.

Om jobbet

Om jobbet
  • Ansvarlig for udarbejdelse og implementering af hele change management planen for vores lager i Køge, herunder kick-off, workshops, træninger, sparring med ledere mm.
  • Ansvarlig for udarbejdelse og implementeringen af hele flytteprocessen og de organisatoriske forandringer samt afholde workshops, træninger, sparring med Move a Lidl teamet, byggegruppen og ledere mm.
  • Levere og udarbejde data og rapporter, herunder opsætning af KPI’er
  • Kommunikere og skabe relationer på tværs i organisationen
  • Generelle HR-opgaver i teamet
     
 

Om dig

Om dig
  • Du har en lang videregående uddannelse
  • Du har relevante uddannelser/kurser inden for Change management
  • Du har min. 2 års erfaring som ansvarlig for forandringsprojekter i en mellemstor virksomhed, f.eks. ved udrulning af nye organisationsforandringer, arbejdsgangsforbedringer eller flytninger
  • Du behersker engelsk i skrift og tale, kan du tysk vil det være en stor fordel
  • Du trives med mange projekter og opgaver på samme tid, er god til at danne dig et overblik og prioriterer oplysninger og opgaver uden besvær
  • Du kan kommunikere med mange forskellige mennesker, fra håndværkerne i ejendomskontorerne til direktionen på HQ - og får dit budskab igennem
  • Du har en struktureret tilgang til opgaverne, er målrettet og sætter en ære i at overholde deadlines i en hverdag, hvor tingene går stærkt
     
 

Vi tilbyder

Vi tilbyder
  • En nyoprettet stilling, hvor du selv har mulighed for at præge retningen
  • En passioneret HR-afdeling, der vægter sociale aktiviteter og faglighed højt
  • En grundig oplæring, med mulighed for at komme til andre Lidl-lande, såfremt det er relevant
  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Gode karrieremuligheder og mulighed for kurser og uddannelser
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Bil når der arbejdes fra Køge
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til jobbet?
Kontakt HR Development & Engagement Manager, Pernille Thomsen, på Pernille.thomsen@lidl.dk.

Startdato: Hurtigst muligt

 

 

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning
 

Lignende stillinger