DU LYKKES I LIDL
« Tilbage til søgeresultater
  • 27.03.2020
  • Job i Salgsorganisationen
  • Hovedkontor Kolding

Direktionssekretær til Sales Director og Head of HR

Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Trives du i en hektisk hverdag, hvor struktur, planlægning og eksekvering er forudsætningerne for succes? Så er det måske dig, vi søger! Lige nu leder vi efter en all-round sekretærprofil, som er klar til at assistere vores Sales Director og Head of HR.

Som direktionssekretær for vores Sales Director og Head of HR er det kun dig selv, som sætter grænser for den viden og erfaring, du har mulighed for at tilegne dig i stillingen. Hvis du har viljen og lysten til at udvikle dig, tænke nyt og ikke mindst levere resultater, så har vi her rammerne for, at du kan lykkes i en rigtig spændende stilling!

All-round sekretær profil til HR og salg
Vi søger en energisk og serviceminded personlig sekretær, som får en aktiv rolle ift. at understøtte Sales Director og Head of HR indenfor deres fagområder. Sales Directorens fagområde inkluderer bl.a. en bred vifte af salgsrelaterede afdelinger, logistik/transport og det overordnede ansvar for vores to regioner, herunder logistikcentre og butikker, som berører mere end 2.000 medarbejdere. HR-området indbefatter afdelingerne HR Services, Development & Engagement og Recruiting & Employer Branding.

Administrativ blæksprutte med skarpe PowerPoint evner
Som direktionssekretær har du ansvaret for at, Sales Directorens og Head of HRs kalender er afstemt og at de får den bedst mulige service i forbindelse med bl.a. bookinger og mødeplanlægning. Dine opgaver vil spænde bredt fra udarbejdelse af  flotte præsentationer i PowerPoint til begge fagområder, for bl.a. vores internationale ledelse, oversættelse af tekster på dansk og tysk, til kalenderstyring, rejseaktivitet og opfølgning på diverse tiltag og tværfaglige projekter.
Du får snitflader med flere dele af organisationen og ikke mindst mulighed for at præge de projekter, som hører til under Sales Director og Head of HR. Det er derfor vigtigt at du kan samarbejde på tværs af hele organisationen og agere i krydsfeltet af fagområderne HR og salg, og de opgaver der hører hertil.

Som direktionssekretær vil du sidde i direktionssekretariatet. Direktionssekretariatet består, udover dig, af to andre direktionssekretærer, som du vil arbejde tæt sammen med.

Nyt og innovativt hovedkontor
Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder snarest byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus. Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2022.
 

Om jobbet

Om jobbet
  • Oversættelse til/fra tysk/dansk samt kontakt med vores tyske moderselskab
  • Styring af kalender, herunder mødeplanlægning og mødeindkaldelser
  • Understøtte med administrative opgaver og rapportering
  • Håndtering og administration af diverse bestillinger og regninger, herunder til rejser, møbler, IT-udstyr mm.
  • Bindeled mellem HR, Salg- og Logistikafdelingen og resten af organisationen
  • Opsamling og opfølgning på deadlines
  • Deltage i diverse projekter og ad hoc opgaver
     
 

Om dig

Om dig
  • Du har et par års erfaring fra en lignende administrativ stilling
  • Du har en uddannelse indenfor kontor eller administration
  • Du kan nemt oversætte tekster fra dansk til tysk og er skarp til at læse korrektur. Du behersker derfor tysk på minimum korrespondentniveau i skrift og tale.
  • Du har en naturlig robusthed og dagligdagens udfordringer, er en motivation for dig
  • Du har sans for detaljer og er skarp til at prioritere opgaver og deadlines i et travlt miljø
  • Du er skarp i Microsoft Office-pakken
  • Du er superbruger i PowerPoint og kan med dit kreative touch nemt kreere lækre præsentationer indenfor de rammer, du bliver givet
  • Du er serviceminded, imødekommende og udadvendt
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og kan samtidig have mange bolde i luften
  • Du befinder dig godt i et travlt miljø, hvor der arbejdes på tværs af flere afdelinger og med mange mennesker i en international atmosfære
     
 

Vi tilbyder

Vi tilbyder
  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Dybdegående indsigt i fagområderne HR og salg
  • En spændende administrativ stilling, hvor du selv kan være med til at præge projekter og opgaver
  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


Tiltrædelse hurtigst muligt

Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til jobbet?
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte project manager i Sales Organization, Marianne Kjærbøll på telefon: 7635 0246.
 

 

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning
 

Lignende stillinger