DU LYKKES I LIDL
« Tilbage til søgeresultater
  • 10.01.2020
  • Job i Regnskab
  • Hovedkontor Kolding

Junior Project Manager til regnskab

Brænder du for at gøre tingene rigtigt første gang og samtidig sætte dit præg på udviklingen af vores afdeling, og ikke mindst samarbejde på tværs af afdelinger? Så er du måske vores nye Junior Project Manager til Lidl’s hovedkontor i Kolding.

Med over 120 Lidl butikker i Danmark, samt fremtidige ekspansionsplaner, har vi brug for en selvstændig og målrettet Junior Project Manager, der kan varetage den daglige drift af varebogholderiet. Da vi har snitflader på tværs af flere afdelinger, vil dine kommunikationsevner blive sat på spil. Så har du lyst til at indgå i et team, hvor der er fart på og der er plads til at videreudvikle vores afdeling, så er det dig vi søger!

Du bliver en del af et team på 3 dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på knap 70 medarbejdere. Vi arbejder meget selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag, således vi sammen altid opnår de bedste resultater i vores team. Samtidig har du rig mulighed for at bringe dine kompetencer og viden i spil, da vi er forandringsparate og ønsker at gøre tingene så enkelt som muligt. Kort fortalt, så vægter vi videndeling og effektivisering meget højt.

Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021. Indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus nogle dage om ugen, efter aftale.

Om jobbet

Om jobbet
  • Bogføring af fysiske og elektroniske fakturaer i mindre omfang
  • Udarbejdelse af ugeplan samt prioritering og planlægning af opgaver
  • Udarbejdelse af diverse faste opgaver såsom EDI paralleltest, afstemning af Inter Company regninger samt Intrastat indberetning
  • Kommunikation med eksterne parter samt interne afdelinger omkring diverse udfordringer og optimeringsmuligheder
  • Skabe transparens imellem systemer og processer
  • Udarbejdelse af afstemninger i forbindelse med årsafslutningen
  • Driftsansvarlig for projekter i afdelingen
 

Om dig

Om dig
  • Du er uddannet finansøkonom eller har en relevant uddannelse på minimum bachelorniveau,  en HD-uddannelse eller lignende
  • Du er fortrolig med Microsoft Office og har gerne kendskab til SAP
  • Du er ansvarsbevidst, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt
  • Du har et godt overblik og fokus på at overholde deadlines
  • Du er forretningsorienteret, målrettet og tager ansvar og initiativ i forhold til de opgaver, der skal løses
  • Du er god til at kommunikere og skabe relationer
  • Du er fortrolig med engelsk og gerne tysk, eller har mod på at lære det
 

Vi tilbyder

Vi tilbyder
  • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
  • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Et stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
  • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor, faglig sparring og motiverede kolleger
  • Internationale karrieremuligheder og faglige udfordringer

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Special Projects, Nicolas Kiefer på tlf. 60340695.

Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

 

 

 

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning
 

Lignende stillinger