DU LYKKES I LIDL
« Tilbage til søgeresultater
  • 08.02.2019
  • Job i Salgsorganisationen
  • Hovedkontor Kolding

Junior project manager Supply Chain Management (barselsvikariat)

Lidl er i vækst, og til vores hovedkontor i Kolding søger vi en analytisk og struktureret junior projektleder til den centrale salgsafdeling for Supply Chain Management. Vi bygger nyt hovedkontor i Aarhus, som står klar i 2021.

Salgsafdelingen er bindeleddet mellem vores butikker og hovedkontoret. Afdelingens overordnede mål er at sikre enkle og effektive arbejdsgange for vores kolleger i butikkerne. Det gør vi gennem udvikling og implementering af koncepter, men også ved at tænke ud af boksen inden for de rammer der er.

Vi er et mindre team på 3 medarbejdere, hvis opgave er at optimere vores Supply Chain processer i samarbejde med  vores afdelinger i regionerne. Hertil skal vi bruge din analytiske tilgang og viden om Supply Chain Management. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at ”hvis bedre er muligt, er godt ikke godt nok”.

Så brænder du for at være med til at præge udviklingen i en af Europas mest succesfulde dagligvarekæder? Og ønsker du at udfordre og udvikle dine kompetencer? Så er det måske dig, der er vores nye kollega!

Om jobbet

Om jobbet
  • Udarbejde diverse nøgletalsanalyser
  • Sikre implementeringen af retningslinjer og best practice
  • Lave opfølgning på indkøbs-, salgs- og lagerudvikling
  • Agere som bindeled mellem vores to regioners Supply Chain Planning afdelinger og Indkøb
  • Pleje diverse data i vores interne systemer, som bruges til videre analyse af varerne
  • Udarbejde informationsmateriale til Supply Chain Planning afdelingerne
  • Assistere i koordineringen af forskellige processer samt administrative opgaver
 

Om dig

Om dig
  • Du er detaljeorienteret, arbejder struktureret og er målrettet i tilgangen til dine opgaver
  • Du har stor interesse for Excel, og har lyst til og flair for at arbejde med forskellige IT-systemer
  • Du sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten
  • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Du har overskud og godt humør, også når tingene går stærkt
  • Du har en analytisk sans og forstår sammenhæng mellem forskellige processer
  • Du har gode engelsk kompetencer såvel mundtligt som skriftlig. Har du tyskkompetencer, er dette også en fordel
  • Du har gode kommunikationsevner, er gennemslagskraftig og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt
  • Hvis du har relevant praktisk studieerfaring eller eventuelt erfaring fra detailbranchen vil være en fordel, men er ikke et krav
 

Vi tilbyder

Vi tilbyder
  • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Stillingen er et 1-årigt barselsvikariat med gode muligheder for fastansættelse.

Lyder det som noget for dig?
Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessne, når den rette kandidat er fundet.

Yderligere information
For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rasmus Due på tlf 7635 0294.
Startdato: Tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning
 

Lignende stillinger