#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Consultant til projektafdelingen

2024_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Project Management

Reference nr.

427584

Ansøgningsfrist

15.07.2024

Introduktion

Vil du være en del af en stor, international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at blive bedre?  Har du succes med egne projekter, og kan du hjælpe os med at lave de rigtige projekter rigtigt? Så kan du blive vores nye kollega i Corporate Development i Lidl Danmark.  

Vi søger dig, der har erfaring med projektledelse i teori og praksis, gerne fra større projekter, og som brænder for at bringe din viden i spil hos Lidl Danmark. Du vil være med til at skabe forudsætningerne for, at Lidl Danmark bliver danskernes 1. valg i en branche i hurtig udvikling. 

Du bliver del af vores Corporate Development-afdeling, hvor vi arbejder med rådgivning, procesmanagement, strategiudvikling og virksomhedens projektportefølje. Vi er en mindre afdeling i vækst med en international profil, hvor du kan være med til at præge din arbejdsgang. Du bliver en del af et godt hold, der lægger vægt på at skabe rum for teambuilding og personlig og faglig udvikling i en travl hverdag. 

Om jobbet

Din opgave bliver at skabe de rette rammer, så dine kollegaer kan opnå succes med deres projekter. I Lidl Danmark arbejder vi efter en intern projektmodel, som du selvfølgelig bliver klædt på til at arbejde i. Konkret kommer du til at gennemføre og koordinere trainings i professionel projektledelse, yde løbende sparring til projektteamsne samt understøtte og facilitere vidensdeling i organisationen, bl.a. ved at videreudvikle vores PMO-platform på vores intranet.   

Du vil også være involveret i den løbende rapportering til topledelsen samt den regelmæssige prioritering af projektporteføljen, som sikrer at den understøtter vores strategi optimalt.  

Ved behov designer og styrer du desuden selv større tværgående projekter som neutral projektleder.   

Om dig


Du har dokumenteret erfaring indenfor projektledelse, ligesom du allerede er en dygtig formidler og facilitator, som kan skabe interesse og styrke kompetencerne inden for professionelt projektmanagement hos kollegaerne i fagafdelingerne. Du er hurtig til at sætte dig ind i forretningsprocesserne i hele organisationen, hvilket gør dig i stand til at understøtte organisationen i at designe, gennemføre og styre passende projekter og tiltag optimalt.   

Ligeledes ser vi gerne, du besidder følgende kompetencer: 

  • Du kan supportere organisationen i anvendelse af projektledelsesmetoder og -teknikker (klassik, agil) med størst mulig værdiskabelse som mål  
  • Du er med fordel certificeret (Prince2, IPMA eller lign.), men det er ikke et krav 
  • Du samarbejder godt med kollegaer på alle niveauer, da der kommer mange snitflader både internt i Lidl Danmark og med vores internationale hovedkontor 
  • Du har flair for at formidle og præsentere information og beslutningsgrundlag tilpasset forskellige modtagergrupper  
  • Du kommunikerer flydende på engelsk og dansk, ligesom et godt kendskab til tysk er en fordel 
  • Du arbejder struktureret og selvstændigt, så du selv kan stå for dine opgaver og inddrage relevante samarbejdspartnere 
  • Du har flair for IT, da du også vil komme til at understøtte projektlederne og styregrupperne med de tekniske redskaber såsom Teams, Planner/Project og diverse apps, samt formidle viden via en Sharepoint-side 

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende hverdag 
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
  • En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle
  • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
  • Mulighed for sundhedspakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


Hovedkontor i hjertet af Aarhus
Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.
Her får du som medarbejder adgang til: 

  • Gratis fitnesscenter 
  • In-house massageordning 
  • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi.

Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.


Ansøgningsfrist d. 15. juli

Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.
Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.


Har du spørgsmål?
Ved spørgsmål til jobbet kan du kontakte den ansvarlige Teamleder i projektafdelingen, Verena, på +45 2920 6070 på hverdage indenfor normal arbejdstid. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage dit CV!
  

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 4000 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være