Løn
Fra 42.500 kr.
Introduktion
Vil du spille en afgørende rolle for Europas største og hurtigst voksende detailkæde? Har du ledelsesevner og mod på at flytte dine butikker, dit team og dig selv fremad hver dag? Og har du en akademisk baggrund? Så er du måske vores nye District Manager til Midtjylland!
Lidl er en af verdens største dagligvarekæde med mere end 12.000 butikker på verdensplan. Vi har 144 butikker i Danmark og en vision om at blive danskernes førstevalg.
Vil du være med til at tænkte stort, planlægge i detaljen og få et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i butikkerne? Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores udviklingsrejse mod nye mål.
Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og med stort engagement, kan motivere dine medarbejdere til at gøre det samme.
Om jobbet
Som District Manager foregår din dagligdag ude i butikkerne, hvor du er til stede for at understøtte Lidls overordnede strategi og koncepter, som du er ansvarlig for at formidle til ledelsesteamet i butikken og sikre implementering af.
Du får et grundigt oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs. Når du har lært forretningen, dine medarbejdere, butikker og fremtidige samarbejdspartnere at kende, overtager du dit eget distrikt bestående af 4-6 butikker med omkring 100 medarbejdere i et konkurrencepræget marked.
Én af dine vigtigste opgaver bliver at fastholde og udvikle vores dygtige medarbejdere - en rolle, der kræver, at du ser værdien i at skabe tillidsfulde relationer.
Derudover bliver du også ansvarlig for:
- Analyse af nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
- At sikre, at medarbejdere og butikker overholder Lidls koncepter
- At arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
Om dig
- Du har en akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau eller tilsvarende
- Du har udpræget forretningssans og -forståelse, så du kan opnå nøgletal for butikken
- Du kommunikerer professionelt og tydeligt
- Du er motiveret for at drive dit team til succes og vil altid yde dit bedste for dine medarbejdere
- Med en skarp sans for at bevare overblikket formår du at tænke langsigtet og planlægge din tid effektivt
- Du har gennemslagskraft, tager initiativ og udviser ansvarlighed overfor dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
- Praktisk erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
- Du er flydende i dansk og engelsk både på skrift og i tale. Det er en fordel, hvis du kan flere sprog og har lyst til at styrke din internationale profil
- Du er resultatorienteret og kan prioritere, organisere og på baggrund heraf træffe (hurtige) beslutninger
Vi tilbyder
- En spændende stilling med gode karrieremuligheder, der vil udfordre og udvikle dig ledelsesmæssigt, fagligt og personligt
- En grundig introduktion til Lidl og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes
- Konkurrencedygtig lønpakke med en startløn fra 42.500 kr. om måneden
- Fri bil - din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed
- Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
- En varierende og fleksibel arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge arbejdsdagen
- Mulighed for sundhedsordning
- Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
Tiltrædelse hurtigst muligt
Ansøgningsfrist er d. 24. september, men send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi screener indkomne ansøgninger løbende.
Rekrutteringsprocessen indeholder et videointerview, en rekrutteringsdag, som vil forekomme i uge 41, mens samtaler vil foregå i uge 42 og 43.
Har du spørgsmål?
Så kontakt Kenn Duus, Head of Region HR, på mail kenn.duus@lidl.dk eller telefon 29 20 60 47 på hverdage mellem kl. 8-16.
Ved spørgsmål til rekrutteringsprocessen kan du kontakte ansvarlig Recruiter, Ida Marie, på 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 8-16.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Medarbejdergoder
Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.
I Lidl har vi branchens bedste kollegaer, og vi hjælper hinanden med et smil og et glimt i øjet, når det går stærkt. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.
Rekrutteringsprocessen i Lidl.
1. Send din ansøgning og CV
Når du søger job i Lidl, skal du som minimum uploade en motiveret ansøgning samt et CV. Når du har uploadet din ansøgning, får du en bekræftelse pr. mail på, at vi har modtaget den. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.
Få tips til din ansøgning her2. Screening
Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer din ansøgning og CV ud fra foruddefinerede kriterier for det pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.
3. Telefoninterview
Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.
4. Jobsamtale
Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.
Find gode råd til jobsamtalen her5. Velkommen på #teamlidl!
Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!
6. Kontrakt
Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.
7. Onboarding
I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.