#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Ejendomstekniker til nyt Lidl HQ i Aarhus

Ansøg
2022_HQ Hero

Arbejdssted

Nyt HQ {amount} km. væk
Godsbanen
Aarhus K

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Byg & Ejendom

Reference nr.

DK-019108

Vil du beskrive dig selv som selvkørende og omstillingsparat? Har du et stort drive og en lyst til at gøre en forskel for dine kolleger og deres arbejdsforhold? Så er du måske vores nye Ejendomstekniker.

Som Ejendomstekniker består en stor del af arbejdet i at håndtere de mangeartede opgaver indenfor Facility Management på vores kommende, splinternye og moderne hovedkontor i hjertet af Århus – mere centralt bliver det ikke!

Du vil blive tilknyttet afdelingen Facility Management og et team bestående af 19 engagerede kolleger. Afdelingen er kendt for et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor, og ikke mindst et stærkt sammenhold.

Du har en håndværksmæssig baggrund som f.eks. tømrer, elektriker eller lignende og kendskab til tekniske installationer. Arbejdsopgaverne og kontaktfladerne er mange, så derfor er det vigtigt, at du er struktureret, initiativrig og serviceminded.

Nyt hovedkontor i Aarhus i 2023
Vi har vores daglige gang på vores satellitkontor i Aarhus frem mod færdiggørelsen af vores nye hovedkontor på Godsbanen i Aarhus i 2023. Vi vil derfor rigtig gerne have dig med på holdet allerede fra foråret, så du kan lære huset at kende, inden vi flytter ind til sommer.

Om jobbet

Som Ejendomstekniker er din fornemste opgave at sikre drift og vedligehold af vores nye hovedkontor, herunder:

  • At opretholde den høje kvalitet og standard af vores nye moderne bygning og installationer
  • Koordinering og overholdelse af serviceintervaller
  • Udbedring af fejl og mangler samt forebyggelse af følgeskader på bygningen
  • Rapportering af kommende renoveringsopgaver
  • Alle tænkelige, små som store, håndværksmæssige opgaver som f.eks. justering af døre, udbedring af defekt arbejdsplads og loftplader samt opsætning af hylder
  • Vedligeholdelse af inventar og møbler samt udskiftning af lyskilder
  • Håndtering af samarbejdspartner til serviceplaner, driftsøkonomi og fejlmeddelelser
  • Diverse maleopgaver samt ad hoc
     

Om dig

  • Du har teoretisk og/eller praktisk erfaring med flere af de ovennævnte fagområder
  • Du besidder IT-kompetencer på højt niveau
  • Du har erfaring og kendskab til CTS-platforme
  • Du finder løsninger på udfordringer fremfor at se begrænsninger
  • Du er fleksibel ift. arbejdstider, da arbejdet foregår i tidsrummet kl. 07.00-18.00.
  • Du arbejder selvstændigt, er kvalitetsbevidst, pligtopfyldende og stabil
  • Du kan prioritere og bevare overblikket under pres
  • Du kan lide at tale med alle typer mennesker
  • Du er afklaret med at arbejde efter faste koncepter
  • Du er i besiddelse af kørekort B
     

Vi tilbyder

  • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
  • En grundig introduktion til Lidl og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
  • En varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge og påvirke arbejdsdagen
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

 

Tiltrædelse 1. marts 2023

Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet – så send din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til jobbet?

Så er du meget velkommen til at kontakte Marco Britze på tlf. 60 34 06 37 i tidsrummet 08.00-16.00. Du kan også skrive en mail til Marco_Heinrich.Britze@lidl.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!