#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

IT-Supporter med godt overblik

Ansøg
2023_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

IT

Reference nr.

323864

Ansøgningsfrist

24.09.2023

Introduktion

Brænder du for at arbejde med IT-service og -support? Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Og kan du berolige den mest frustrerede kollega, når computeren ikke gør, som den skal? 

De fleste kender det; Computeren driller, og det er svært at bevare roen, og det gode humør, når teknikken driller. Som en del af Service & Support-teamet har du overblikket og kompetencerne til at berolige din kollega, alt imens du fikser problemet. Får du din energi af et yde en god service og løse dine kollegaers problemer? Så er du måske vores nye IT-supporter til Lidls hovedkontor i Aarhus!

Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på vores hovedkontor og i de pt. 144 butikker og 2 logistikcentre i Danmark, ligesom systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detail-marked.

Service & Support, onsite og via call-desk

Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call-desk og onsite support. Den support, du yder, kan omhandle installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow, og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister. 

I vores team oser atmosfæren af en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer, samt vores internationale IT-organisation.

Nyt og moderne hovedkontor i 2023

Vi åbner vores nye hovedkontor i november 2023 på Godsbanen i Aarhus, hvilket også vil danne rammerne om din nye arbejdsplads. Man skal være indstillet på, at enkelte opgaver kan forekomme på et af vores logistikcentre i enten Køge eller Kolding, samt at en del af oplæringen kan ske i Kolding. 

Om jobbet

  • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
  • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 10)
  • Support af Microsoft 365
  • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
  • Brugeroprettelse i Identity-Management-System
  • Support af Cisco Netværksudstyr og CallManager
  • Support af mobile enheder
  • Support på butikssystemer
  • Overvågningsopgaver
  • Klargøring og opstilling af PC-arbejdspladser

Om dig

  • Du har en uddannelse som IT-supporter eller en lignende relevant uddannelse
  • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt har arbejdet med software-udrulningsværktøjer
  • Du har arbejdet med IT-netværk baseret på Cisco-komponenter og har en interesse for dette
  • Du har erfaring med Microsoft 365 og gerne også erfaring med support af MAC
  • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
  • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
  • Du har gode danskkundskaber, og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel, men ikke et krav
  • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer 
  • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kollegaer 
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


Ansøgningsfrist 24. september

Vi screener ansøgninger løbende og rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet – så send din ansøgning hurtigst muligt. 

Har du spørgsmål til jobbet? 
Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send din ansøgning og CV

Når du søger job i Lidl, skal du som minimum uploade en motiveret ansøgning samt et CV. Når du har uploadet din ansøgning, får du en bekræftelse pr. mail på, at vi har modtaget den. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til din ansøgning her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer din ansøgning og CV ud fra foruddefinerede kriterier for det pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.