Introduktion
Brænder du for HR, og er din store passion at sikre fastholdelse af medarbejdere gennem særligt fokus på benefits? Så er du måske vores nye Jr. Consultant i HR Talent Management & Engagement.
Du bliver en del af HR Talent Management & Engagement, som er en del af HR, hvor vi er knap 30 dygtige og engagerede medarbejdere, der arbejder med forskellige HR- og personalemæssige opgaver inden for udvikling, global mobility, medarbejderfastholdelse, trivsel, rekruttering, employer branding, personalejura og lønadministration.
Du bliver sammen med dine kollegaer, en servicepartner for hele organisationen. Vi lytter kontinuerligt til organisations behov og udvikler HR-koncepter, der matcher disse. Dette kombinerer vi med vores egen faglige indsigt, nye trends på området og internationale projekter fra vores hovedkontor i Tyskland. Du vil sammen med det øvrige team i afdelingen drifte og udvikle HR Talent Management & Engagement området.
Læs mere om HR her.
Nyt og moderne hovedkontor i 2023
Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men i efteråret 2023 flytter vi ind på vores nye, store, innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke!
Indtil vi åbner vores nye hovedkontor på Godsbanen, Carl Blocks gade 89, 8000 Aarhus, vil du primært arbejde fra vores Satellitkontor på Sletvej 30 i Aarhus.
Om jobbet
Som Jr. Consultant inden for benefits bliver du ansvarlig for at skabe uforglemmelige oplevelser for vores medarbejdere og attraktive medarbejdergoder. Rollen er alsidig og består af alt fra idéudvikling, planlægning, projektstyring og aktiv deltagelse i gennemførelse af aktiviteter og events året rundt, som f.eks. er:
- Julefrokost
- Julegaver
- DHL-stafetten
- Influenza vacciner
- #teamlidl fester
- Øvrige medarbejdergoder
Om dig
Faglige kvalifikationer:
- Du har en relevant uddannelse inden for event management, eller alternativ erfaring med koordinering og afholdelse af events
- Du taler og skriver flydende dansk og engelsk
- Du har kørekort
Personlige egenskaber:
- Du har stærke kommunikationsevner og er god til at komme igennem med dit budskab
- Du evner at planlægge, strukturere, overholde aftalt tid jf. projektplanen og sikre progression i projektløsningen
- Du trives i et miljø, hvor tingene går stærkt. Du løser flere arbejdsopgaver i løbet af samme tidsrum og formår alligevel, grundet dit skarpe overblik, at nå i mål med opgaverne
- Du ser forandringer som noget positivt og er villig til at omstille dig efter nye behov og krav
- Du er ambitiøs og lægger stor vægt på at opnå resultater og formulerer tydelige mål for dit arbejde. Du følger systematisk op på, om du når målene og skifter strategi, hvis din indsats ikke viser tegn på at give det resultat, du har fastsat som mål
Vi tilbyder
- Stort personligt ansvar
- Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, og en tone der er frisk og ligefrem
- En attraktiv benefitpakke inkl. rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm., samt mulighed for sundhedsordning og massageordning
- En fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde i op til 2 dage om ugen
- Verdensklasse kollegaer
- På vores nye hovedkontor får du adgang til fitnessrum, in-house massage ordning, sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og aftensmad (take away) – alt sammen med minimum 30% økologi
- Mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.
Tiltrædelse: hurtigst muligt
Ansøgningsfrist er d. 1. oktober, men vi screener kandidater løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.
Rekrutteringsprocessen
Det er vigtigt for os at afklare, om vi er det rigtige match, og derfor lægger vi stor vægt på en grundig udvælgelse. I rekrutteringsprocessen kan du forvente:
- Telefoninterview med recruiter i uge 39-40
- Første jobsamtale med ansættende leder og recruiter i uge 40-41
- Anden jobsamtale med ansættende leder og afdelingschef i uge 42
Har du spørgsmål til jobbet?
Ved spørgsmål til stillingen kan du kontakte den ansvarlige recruiter, Linette, på tlf.: 2920 6083 på hverdage mellem kl. 13.00 – 15.00.
Rekrutteringsprocessen i Lidl.
1. Send din ansøgning og CV
Når du søger job i Lidl, skal du som minimum uploade en motiveret ansøgning samt et CV. Når du har uploadet din ansøgning, får du en bekræftelse pr. mail på, at vi har modtaget den. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.
Få tips til din ansøgning her2. Screening
Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer din ansøgning og CV ud fra foruddefinerede kriterier for det pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.
3. Telefoninterview
Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.
4. Jobsamtale
Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.
Find gode råd til jobsamtalen her5. Velkommen på #teamlidl!
Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!
6. Kontrakt
Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.
7. Onboarding
I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.