Introduktion
Har du en passion for indkøb og kvalitet, og er du klar til at påtage dig et stort ansvar? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling.
”What’s in it for me” tænker du måske?
Vores indkøbsafdeling er delt op i Food Sortiment, Food aktion, Frugt & Grønt, NonFood, Kvalitet og Administration. Afdelingerne er ansvarlige for og drivkraften bag alle produkter, som kan købes i vores butikker. De 6 stærke teams, hvor du bliver en del af Food Sortiment, arbejder med alt fra produktudvikling, forhandling med leverandører, planlægning af kampagner og salgspriser.
Bliv en del af noget større
Som kollega i indkøb bliver du en del af en sjov international afdeling, hvor du er i tæt kontakt med leverandører og kollegaer på tværs af Lidl-landene. Du får med andre ord masser af udfordringer – og du får et stort team af kollegaer, der sikrer, at du lykkes i Lidl. Afdelingen er et ungt, dynamisk team, som vægter fællesskab højt, og hvor der er plads til at have det sjovt, mens man arbejder hårdt. Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi søger en indkøber med et stort drive, resultatorienteret tilgang og lyst til at gøre en forskel.
Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men i efteråret 2023 flytter vi ind på vores nye hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke!
Om jobbet
- Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst
- Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
- Håndtering af produkter, der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
- Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
- Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
- Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
- Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
- Udvidelse og vedligeholdelse af samarbejdet med vigtige leverandører
- Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter
- Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland
Om dig
- Du har en relevant videregående uddannelse, gerne suppleret med et par års erhvervserfaring
- Du har et stort drive, samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for Lidl
- Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
- Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
- Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
- Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
- Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver
- Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt - eller er indstillet på at lære det
- Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
Vi tilbyder
- Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
- Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
- En grundig introduktion til virksomheden og en målrettet oplæring
- Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
- Mulighed for sundhedsordning
- Konkurrencedygtig lønpakke
- Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Ansøgningsfrist er d. 27/9.
Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte, Saranka Thyagarajah på +45 76350147
Ved spørgsmål til rekrutteringsprocessen bedes du sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk
Rekrutteringsprocessen i Lidl.
1. Send din ansøgning og CV
Når du søger job i Lidl, skal du som minimum uploade en motiveret ansøgning samt et CV. Når du har uploadet din ansøgning, får du en bekræftelse pr. mail på, at vi har modtaget den. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.
Få tips til din ansøgning her2. Screening
Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer din ansøgning og CV ud fra foruddefinerede kriterier for det pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.
3. Telefoninterview
Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.
4. Jobsamtale
Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.
Find gode råd til jobsamtalen her5. Velkommen på #teamlidl!
Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!
6. Kontrakt
Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.
7. Onboarding
I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.