#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Junior Project Manager/Project Manager til Indkøb (Barselsvikariat)

Ansøg
2022_HQ Hero

Arbejdssted

Satellitkontor Aarhus {amount} km. væk
Sletvej 30
8310 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Indkøb

Reference nr.

DK-019347

Vil du være med til at præge udviklingen i en af Europas mest succesfulde dagligvarekæder? Og vil du samtidig udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Så er det måske dig, der er vores nye kollega!

Vi søger en analytisk, energisk og struktureret Project Manager med flair for godt købmandskab til den centrale kampagneafdeling tilhørende indkøbsafdelingen. Afdelingens overordnede mål er at skabe og planlægge Danmarks bedste tilbudsavis til vores kunder hver uge.

Bliv en del af noget større
Hvis du ligesom os brænder for at have fingeren på pulsen i et dynamisk miljø, og hvis planlægning er din spidskompetence, så er kampagneafdelingen det rette sted for dig. Du får muligheden for at sætte dit præg på vores DNA udadtil, samt være med til at sikre en konkurrencedygtig tilbudsavis – hver uge.

Kampagneafdelingen består af to underafdelinger herunder Non Food og Food Aktion. I Non Food arbejder vi med de Non Food produkter, der skal i tidbudsavisen, hvor Food Aktion arbejder med alle andre Food-kategorier samt Near Food (personlig pleje, hygiejne etc.), der skal i vores tilbudsavis. Food Aktion består af to teams; et nationalt team og et internationalt team. Det internationale team har det overordnede ansvar for vores internationale landetemaer (fransk-, italiensk-, spanskuge m.m.), hvorimod det nationale team har ansvaret for planlægningen af de nationalt forhandlede private label og mærkevareprodukter.

Sammenhold er vinderhold
Du kommer til at indgå i den nationale afdeling og bliver en del af et dynamisk og kompetent team og kommer til at være i tæt kontakt med kollegaer på tværs af mange afdelinger i Lidl. I afdelingen vægter vi fællesskabet højt, så der er plads til at have det sjovt og komme hinanden ved.

Fleksibel arbejdsplads - nyt hovedkontor i Aarhus i 2023
Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men flytter ind i et stort og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar medio 2023.

Indtil da vil du have mulighed for at arbejde på hovedkontoret i Kolding, vores satellitkontor i Aarhus eller hjemmefra. Fordeling af arbejdspladsen vil ske efter nærmere aftale med din leder. Vi forventer i oplæringsfasen, at du som minimum kan møde ind på kontoret i Kolding 2-3 gange om ugen.

Om jobbet

  • Planlægning af vores tilbudsavis, så planlægning skal være en del af dit DNA
  • Udvælgelse af produkter, beregning af mængder, fastlæggelse af salgspriser
  • Evaluering af ugentlige kampagner samt vurdering af salgstiltag
  • Udarbejdelse af diverse analyser på baggrund af afdelingens KPI’er
  • Indsigt i købsadfærden på det danske detailmarked, samt arbejde med konkurrent- og vareanalyser og tænke nye kampagneideer til at øge performance
  • Daglig koordinering og sparring mellem afdelingerne Indkøb, Marketing, Salg og Logistik

Om dig

  • Du kan have en bachelor- eller kandidatuddannelse. Alternativt er du uddannet inden for indkøb, logistik, salg eller controlling
  • Du har gerne 1-2 års erfaring indenfor området, men det er ikke et krav
  • Du er superbruger i Excel og elsker at arbejde med tal. Du har gerne erfaring med makroer i Excel, og har generelt flair for programmer og systemer
  • Du har gode kommunikationsevner, og du taler og skriver perfekt dansk samt engelsk. Det er en fordel, hvis du er fortrolig med tysk, men det er ikke et krav
  • Du har gå-på-mod og har lysten til at lære nyt
  • Du trives i en travl og til tider hektisk hverdag, og er god til at prioritere dine arbejdsopgaver
  • Du har en analytisk sans og forstår sammenhængen mellem forskellige processer
  • Du arbejder systematisk og struktureret, samt har sans for detaljer
  • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Faglige udfordringer med dertilhørende ansvar
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


Tiltrædelse hurtigst muligt
Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet – så send din ansøgning hurtigst muligt.

Rekrutteringsprocessen
Du bedes venligst beskrive i dine ansøgningsdokumenter, hvad du præcist har arbejdet med i Excel.
Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Alt efter erfaring starter du enten som Junior Project Manager eller Project Manager

Har du spørgsmål til jobbet?
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder,  Armin Malohodzic, på mail: armin.malohodzic@lidl.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!