Du lykkes i Lidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal
Gemte stillinger

Se dine muligheder i Lidl

I Lidl er vi altid på udkig efter talenter! Se vores ledige stillinger og find dit drømme job. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Se ledige stillinger
HQ Hero

Kontorassistent til finans- og debitorregnskab

Ansøg

Brænder du for at indgå i en finansafdeling, som håndterer Lidl’s cashflow og omsætning i butikkerne og bankerne? Kunne du tænke dig at arbejde med bogføring, fakturering og betalinger til vores mange leverandører fra hele verden? Så er du måske vores nye kontorassistent til Lidl Danmarks finansafdeling i Aarhus!

Med vores nuværende 134 Lidl butikker i Danmark samt fremtidige ekspansionsplaner har vi brug for en selvstændig og målrettet medarbejder, der kan indgå i vores team. Din hverdag vil være præget af rutinemæssige opgaver, hvor der er plads til fordybelse, samt ad-hoc opgaver med kortere deadlines.

Vi er i øjeblikket placeret på vores satellitkontor i Aarhus, men vi er påbegyndt byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2023.

#DuLykkesILidl
Du bliver en del af et team på tre dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere. Vi arbejder meget selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag. Herigennem sikrer vi, at vi sammen opnår de bedste resultater i vores team. Samtidig har du rig mulighed for at bringe dine kompetencer og viden i spil, da vi er forandringsparate og ønsker at gøre tingene så enkelt som muligt. Kort fortalt, så vægter vi vidensdeling og effektivisering meget højt. Lyder det som noget for dig? Læs mere om vores afdeling her.

Om jobbet

  • Gennemførelse af betalinger
  • Afstemning af banker
  • Bogføring af finansielle transaktioner og butiksomsætning
  • Finansiel disponering og likviditetsstyring
  • Daglig indlæsning og udligning af butiks- og bankdata i SAP mv. 
  • Oprettelse af faktura og rykkerskrivelser
  • Udarbejdelse af afstemninger i forbindelse med årsafslutningen og den månedlige rapportering
  • Assistere på projekter og ad-hoc opgaver
  • Kommunikation med interne afdelinger, banker og eksterne samarbejdspartnere

Om dig

  • Du er uddannet økonomiassistent, finansøkonom eller har en relevant HD-uddannelse eller anden relevant uddannelse på bachelorniveau
  • Du har gerne relevant erfaring fra en lignende stilling  
  • Du er fortrolig med SAP FI og Microsoft Office
  • Du taler og skriver dansk flydende, da en stor del af det daglige arbejde og kommunikation foregår på dansk
  • Det er nødvendigt at du taler og skriver enten engelsk eller tysk
  • Du er ansvarsbevidst, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt 
  • Du har et godt overblik og fokus på at overholde deadlines
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og overholder aftaler 
  • Du er god til at kommunikere og skabe relationer

Vi tilbyder

  • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
  • En grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet 
  • Et stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger 
  • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor, faglig sparring og motiverede kolleger 
  • Faglige udfordringer

 

Har du spørgsmål til jobbet?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Team Koordinator, Benjamin Grue på tlf. 60 34 06 49. 

Ansøgningsfrist
Vi indkalder løbende kandidater og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Arbejdssted

Satellitkontor Aarhus {amount} km. væk
Sletvej 30
8310 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Reference nr.

DK-017067