#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Logistikassistent - Fuldtid - Køge

Ansøg
2023_Logistikcenter - hero

Arbejdssted

Logistikcenter {amount} km. væk
Nordhøj 8
4600 Køge

Ansættelsesform

Fuldtid (37 timer)

Forretningsområde

Logistikcenter

Stilling

Logistik

Reference nr.

305532

Ansøgningsfrist

16.06.2023

Introduktion

Vi vækster i Lidl og åbner hele tiden nye butikker og vækststrategien fortsætter.

Lidl har i dag nogle af de største og mest avancerede logistikcentre i Danmark hvor der er fokus på energirigtige løsninger, men også på fællesskab og et sundt og godt arbejdsmiljø. Vi modtager hver dag varer fra alle vores butikker, det kræver vi arbejder effektivt og struktureret, men også at vi hjælper hinanden med at lykkedes – og det er vi heldigvis gode til.

Vil du med på rejsen? Så søger vi lige nu Logistikassistent til vores team i Køge.
 

Om jobbet

Kerneopgaverne som logistikassistent vil være at modtage chauffører fra hele verden, prioritere dem i forhold til booket tider, sikre at de får tildelt pladser til aflæsning på lageret, samt sikre en korrekt bogføring af de modtagne varer, når kontrollanterne har afsluttet deres optællinger. Størstedelen af din arbejdsdag vil gå med betjening af SAP fra vores varemodtagelseskontor, hvor vi tager imod ind-/udenlandske chauffører som skal aflevere varer. Kendskab til SAP og Excel er en fordel men ikke et krav. Det har større betydning at du er lærenem ved en computer og har flair for IT.  

Arbejdstiden er i tidsrummet 05.00 til 17.00, mandag til søndag, weekend arbejde planlægges i rul med dine kollegaer. 
 
Dine opgaver kan være som nedenstående: 
 

  • Tage imod chauffør med henblik på administrativ behandling af følgesedler/fragtbreve 
  • Overvågning af varemodtagelser i samtlige områder (køl, kød, brød, frugt & grønt, frost & tørvarer)  
  • Afhjælpe ved driftsproblemer  
  • Du vil også i et mindre omfang være med til i samarbejde med dine kollegaer at sikre processer og arbejdsgange er så produktive som muligt 

Om dig

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det er en fordel, at du har erfaring med administrativt arbejde fra en logistik-, lager- eller produktionsvirksomhed og er daglig bruger af IT, specielt Excel og gerne SAP. Kan du tale et eller flere østeuropæiske sprog er det en klar fordel. Du er en selvstarter med løsningsorienteret mentalitet, da der dagligt opstår udfordringer som kræver netop dig, for at det bliver løst. Du arbejder godt sammen i teams, da du dagligt skal kommunikere med mange mennesker både på kontoret med de andre logistikassistenter, men også et tæt samarbejde mellem flere afdelinger på lageret.  
 

Derudover forventer vi at du:  
 

  • Medvirker positivt til et team af hhv. lagermedarbejdere (operative) og dine kollegaer på kontoret (proces), så I sammen kan udvikle jer selv og jobbet og udnytte hinandens styrker   
  • Trives i et hektisk arbejdsmiljø, hvor tingene til tider går meget stærkt. 
  • Kan se dig selv arbejde fra en stationær arbejdsplads 
  • Har god forståelse for IT og for hvordan flere systemer taler sammen 
  • Kan kommunikere på dansk og engelsk, kan du et eller flere østeuropæiske sprog er det en fordel
  • Har tålmodigheden til at give god service
     

Vi tilbyder

I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.  
Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes. Og så er vi kendte for at have:
 

  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer 
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og højt humør 
  • En spændende og varierende arbejdsdag   
  • God løn, pension, fritvalgskonto og rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm. 

 
Er du vores nye kollega? 

Så tøv ikke med at sende os din ansøgning, vi behandler ansøgninger løbende, og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Opstart hurtigst muligt.   
 

Har du konkrete spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Teamleder Benjamin Julius Birlie 6034 0670 på hverdage mellem kl. 09:00 – 10:00
 

Vi glæder os til at høre fra dig!