Du lykkes i Lidl
Log ind på ansøgerportal Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger
Gemte stillinger

Se dine muligheder i Lidl

I Lidl er vi altid på udkig efter talenter! Se vores ledige stillinger og find dit drømme job. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Se ledige stillinger
Se ledige stillinger
HQ Hero

Project Manager til Intern Revision

Ansøg

Lidl Danmark vækster, og derfor ønsker vi at styrke vores team. Lige nu søger vi en detaljeorienteret og struktureret Project Manager til Intern Revision, der brænder for at analysere vores forskellige forretningsprocesser! Vi håber at finde en Project Manager, som både har evnerne og lysten til at bidrage med input til ledelsens beslutningsgrundlag.

Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi har netop påbegyndt byggeriet af et stort, nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023. Grundet flytningen af hovedkontoret har vores medarbejdere, efter endt oplæring, mulighed for også at arbejde et par dage om ugen fra vores satellitkontor i Aarhus. Fordeling af arbejdspladsen vil ske efter aftale med nærmeste leder.

I Intern Revision servicerer vi virksomheden ved at yde uafhængig og objektiv kontrol samt rådgivning i form af revisionsrapporter til såvel direktionen som de enkelte afdelings- og distriktschefer. Vores arbejde består af operationel revision af Lidl Danmarks forretningsenheder og processer. Vi udfører en lang række forskellige revisioner, og vi har således en stor berøringsflade i virksomheden. Du vil dermed få et unikt indblik i næsten alle forretningsområder.

Du skal i den forbindelse have mod på at gå i dybden med analysen af vores forskellige forretningsprocesser. Du bliver en del af et team på fem dygtige medarbejdere med hver vores spidskompetencer. Vi arbejder tæt sammen og vægter både socialt sammenhold og faglig udvikling højt. Vores afdeling indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere.

Om jobbet

  • Selvstændigt planlægge, forberede og gennemføre besøg i vores butikker
  • I samarbejde med kollegaerne i afdelingen gennemføre besøg på lagrene og hovedkontoret for at identificere risici samt vurdere effektiviteten af de interne processer og systemer
  • Medansvarlig for at følge op på om butikkerne og lagrene efterlever vores interne retningslinjer
  • Afstemme resultater med de reviderede afdelinger
  • Udarbejde og præsentere resultater overfor ledelsen i form af revisionsrapporter med efterfølgende opfølgning på de belyste problemstillinger
  • Samarbejde med kollegaer i andre lande samt vores hovedkontor i Tyskland, da nogle af vores revisioner har et internationalt snit
  • Understøtte revisionschefen med planlægningen af nye revisionsområder
     

Om dig

  • Du arbejder systematisk og har sans for detaljer
  • Du er dygtig til at kommunikere på dansk, og du behersker tysk såvel skriftligt som mundtligt
  • Du har et stærkt kendskab til Office-pakken, herunder især Excel
  • Du har en god situationsfornemmelse og er god til at omgås mennesker
  • Du er selvstartende og sætter en ære i at levere til tiden og med høj kvalitet
  • Du har flere års erhvervserfaring eller en videregående uddannelse, som gør, at du nemt kan danne dig et overblik over forretningsprocesserne
  • Detailerfaring er en fordel, men ikke et krav
  • Du er indstillet på at have omkring 2-3 månedlige overnatninger i forbindelse med butiks -og lagerrevisioner

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsuge med fleksible arbejdstider hvor du i høj grad selv har indflydelse på planlægningen
  • Internationale karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Grundig oplæring så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Videreuddannelse indenfor intern revision i form af en IACert-eller CIA-certificering
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Attraktiv lønpakke med firmabil der også må bruges privat
  • Mulighed for sundhedsordning

 

Tiltrædelse hurtigst muligt
Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til jobbet?
Yderligere oplysninger kan fås fra den 4. januar på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Audit, Niels Thomsen, på tlf. 7635 0159.

Arbejdssted

Satellitkontor Aarhus {amount} km. væk
Sletvej 30
8310 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Reference nr.

DK-015379