#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Projektudvikler til Ejendom

Ansøg
2023_Marketing

Arbejdssted

Ejendomskontor {amount} km. væk
Vesterbrogade 149
1620 København

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Byg & Ejendom

Reference nr.

329019

Ansøgningsfrist

08.10.2023

Introduktion

Vil du være med til at realisere vores mål om flere Lidl-butikker på Sjælland? Og er du klar på en alsidig hverdag, hvor du arbejder indenfor alle facetter af ejendomsudvikling? Så er du måske den Projektudvikler, vi søger!

Som Projektudvikler på Lidls Ejendomskontor står du for udviklingen af nye Lidl-butikker på Sjælland og spiller dermed en central rolle i vores ekspansionsrejse. 


Du vil blive en del af et team bestående af kolleger med forskellige baggrunde indenfor byg og ejendom. Sammen med dit team afsøger du løbende markedet og udvikler ejendomme, enten i eget regi eller i samarbejde med en bred vifte af ejendomsmarkedets aktører.
 

Stærk kommunikatør med interesse for ejendomme

Din hverdag som Projektudvikler er spændende og alsidig, hvor du både har analysearbejde på kontoret og er på farten, hvor du deltager i en del møder og afsøger placeringer til nye Lidl-butikker på Sjælland.

Derudover går en stor del af din tid med at netværke indenfor branchen, diskutere mulige beliggenheder, finde løsninger på udfordringer og gennemgå arbejdstegninger med arkitekter.


Heldigvis er du en dygtig kommunikatør og forhandler, så du får energi af at indgå i dialog med forskellige fagfolk, lige fra kommuner, samarbejdspartnere, entreprenører til dine kolleger på tværs af Lidl. Du har, med din uddannelse eller erfaring, en indgående forståelse for ejendomsmarkedet og projektudviklingens processer og ved, hvad det kræver for at nå i mål.

Om jobbet

  • Afsøgning og kortlægning af projektmuligheder
  • Dialog og forhandling med ejendomsejere og udbydere
  • Udvikling og realisering af butiksetableringer
  • Kortlægning og beliggenhedsanalyser samt udarbejdelse af beslutningsgrundlag
  • Kontakt til grundejere, myndigheder og andre samarbejdspartnere
  • Planlægning og gennemførelse af de enkelte butiksetableringer

Om dig

  • Du har en relevant uddannelse indenfor ejendom, økonomi eller erfaring fra en lignende stilling
  • Du er engageret, har en god situationsfornemmelse og ser muligheder fremfor begrænsninger
  • Du har gode kommunikative evner og er dygtig til at omgås mennesker
  • Du er målrettet, fleksibel og kan arbejde selvstændigt med egne projekter
  • Du er forandringsparat og bidrager positivt til vores kultur med din personlighed

Vi tilbyder

  • Faglig og personlig kompetenceudvikling i en stor international virksomhed
  • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
  • Et uformelt arbejdsmiljø med humor og højt til loftet
  • Attraktiv løn, firmabil og pensionsordning
  • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
     

Ansøgningsfrist d. 8. oktober

Vi screener ansøgninger løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtaler.

Tiltrædelse er hurtigst muligt.
 

Har du spørgsmål til jobbet?

Så er du velkommen til at kontakte Head of Real Estate & Development, Christina Birlie på +45 42 12 06 22 på hverdage mellem kl. 9.00-15.00.

Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte den ansvarlige Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 9.00-15.00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send din ansøgning og CV

Når du søger job i Lidl, skal du som minimum uploade en motiveret ansøgning samt et CV. Når du har uploadet din ansøgning, får du en bekræftelse pr. mail på, at vi har modtaget den. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til din ansøgning her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer din ansøgning og CV ud fra foruddefinerede kriterier for det pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.