Du lykkes i Lidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal

Quality Assistant

Ansøg
HQ Hero

Arbejdssted

Hovedkontor Kolding {amount} km. væk
Profilvej 9
6000 Kolding

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Indkøb

Reference nr.

DK-018459

Er du uddannet kontorassistent? Brænder du for at yde en god service for vores kunder, og at arbejde med kvalitetsrelaterede opgaver? Så er det måske dig vi søger til vores ny stilling som Quality Assistent i vores Kvalitetsafdeling.

Som Quality Assistant til Kvalitetsafdelingen bliver du en del af et mindre team med 20 topmotiverede kollegaer. Kvalitetsafdelingen er en del af Indkøbsafdelingen, og vi arbejder tæt sammen med vores indkøbere for at sikre kvaliteten af vores food- og nonfood produkter. Teamet arbejder både med kvalitetssikring af vores leverandører og vores produkter, hvor vi blandt andet er ansvarlig for at gennemføre analyser og smagstests af produkter.

Du vil indgå i et mindre team i en ISO 9001 certificeret kvalitetsafdeling, hvor vi behandler produktrelaterede kundehenvendelser, og i den relation søger vi dig, der kan være med til at opstarte og behandle kundehenvendelser til vores Online-shop. Udover behandlingen af kundehenvendelser sidder du også i en supportrolle for kollegaer med forskellige opgaver indenfor kvalitetssikring, heriblandt afrapportering af data. 

Vi er et åbent team, hvor vi gerne vil hjælpe hinanden – hvad end det er for sparring, gode råd eller det sociale fællesskab. 

Nyt og moderne hovedkontor i 2023
Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi er påbegyndt byggeriet af et stort, nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klart i løbet af 2023. 

Både indtil og efter vi åbner vores nye hovedkontor på Godsbanen, vil du have mulighed for at arbejde i Kolding, Aarhus eller hjemmefra. Oplæring vil foregå i Kolding, og vi forventer, at du, indtil flytningen, kommer til Kolding cirka to gange ugentligt. 

Om jobbet

  • Behandling af kvalitetsrelaterede kundehenvendelser
  • Herunder: 
    • Vurdering af produktproblemer og leverandørsvar
    • Kommunikation med leverandører og kunder
  • Tæt samarbejde med kollegaer i blandet andet kundeserviceafdelingen, indkøb og forsikringsafdelingen 
  • Afrapportering af data til relevante samarbejdspartnere
  • Daglig assistance af kollegaer i kvalitetsafdelingen
  • Varetagelse af diverse ad hoc opgaver

Om dig

  • Du er kontoruddannet eller lignende
  • Du er udadvendt og service-minded
  • Du motiveres af at bidrage til den bedst mulige kvalitet af vores produkter
  • Du kan lide at arbejde efter processer og trives med rutineprægede opgaver, men er også omstillingsparat
  • Du har gode dansk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt 
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til tysk
  • Det er en fordel hvis du har kendskab til SAP
  • Du har gode IT-kundskaber og er villigt til at lære nye IT-systemer
  • Det er en fordel, at du har B-kørekort
  • Du har måske erfaring fra reklamationsprocesser/behandling
     

Vi tilbyder

  • En afdeling hvor vi tror på, at sammenhold er vinderhold
  • En spændende, udfordrende og varieret hverdag
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
  • Et godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning, massageordning mm. 
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
  • En fleksibel arbejdsplads med gode muligheder for hjemmearbejde

 

Tiltrædelse hurtigst muligt.
Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til jobbet?
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Group Leader Tanja Johansen på mail tanja.johansen@lidl.dk.