#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Salgssekretær - 37 timer - Kolding

Ansøg
2023_Marketing

Arbejdssted

Logistikcenter {amount} km. væk
Profilvej 7
6000 Kolding

Ansættelsesform

Fuldtid (37 timer)

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Administration

Reference nr.

301631

Introduktion

Vi søger en salgssekretær, til et barselsvikariat af ca. 1 års varighed med tiltrædelse d. 1/8 2023. Vores nye kollega skal være med til at sikre en professionel og velfungerende salgsadministration. 
Forventningerne til vores nye kollega er store, og der vil være rigeligt med udfordringer – hvorfor vi søger en kandidat, der er klar til at tage ansvar. Du har gerne erfaring fra lignende stilling eller branchekendskab fra Detailhandel og kædedrift.

Om jobbet

•    Du er bindeleddet imellem vores butikker, region, hovedkontor og lager. Du indsamler og udsender informationer og opgaver via forskellige programmer, og du er tovholder på diverse meddelelser til og fra butikkerne
•    Du er sekretær for Salgscheferne og Regionsdirektøren, samt til tider den resterende del af Ledergruppen. Du forbereder og udarbejder diverse oversigter til budgetmøderne, og du er tovholder på tilbagemeldinger fra Distriktscheferne
•    Du udarbejder uge- og månedsrapporteringer indeholdende nøgletal som f.eks. omsætning, afskrivninger, produktivitet og lønprocent
•    Du følger op på diverse rapporteringer og opgaver
•    Du udfører diverse ad hoc-opgaver som f.eks. mødebooking, kalenderstyring, klargøring til møder, udarbejdelse af mødereferater, fakturakontrol og fordeling af intern post
 

Om dig

•    Du er superbruger i Excel, og du har generelt meget stærke kompetencer i MS Office pakken, herunder PowerPoint og Word, samt eventuelt kendskab til Adobe
•    Du er god til at arbejde med og præsentere tal
•    Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt, i såvel dansk som engelsk
•    Du er detaljeorienteret, struktureret og opfølgende
•    Du er selvstændig, pålidelig og ansvarsbevidst
•    Du har en grundlæggende forståelse for udarbejdelse af vagtplaner og reglerne herom 
•    Du trives med mange standardopgaver samt uforudsete ad hoc-opgaver, og du har en serviceminded tilgang til opgaverne

Vi tilbyder

•    En fleksibel arbejdsplads, med faglige udfordringer og gode karrieremuligheder, samt evt. fastansættelse for den rette kandidat 
•    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
•    Mulighed for sundhedsordning
•    Konkurrencedygtig lønpakke
•    Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

 

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Rekrutteringskonsulent Signe Ingemann, hverdage mellem 8.00-16.00.