Du lykkes i Lidl
Log ind på ansøgerportal Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger
Gemte stillinger

Se dine muligheder i Lidl

I Lidl er vi altid på udkig efter talenter! Se vores ledige stillinger og find dit drømme job. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Se ledige stillinger
Se ledige stillinger
HQ Hero

Studentermedhjælper til oversættelse af Non-Food-artikler – 10-20 timer om ugen

Ansøg

Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og udvikle deres varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af kvalitetsafdelingens deklarationsteam.

Til hovedkontoret i Kolding søger vi en studentermedhjælper, 10-20 timer pr. uge, der brænder for oversættelse & kvalitetssikring af emballagetekster til vores Non-Food produkter.

Er du i gang med en sproglig uddannelse og brænder for tysk sprog og kultur mens du samtidig holder af at nørde med formuleringer på dansk? Så er det måske dig, vi søger som studentermedhjælper til vores deklarationsteam, som i øjeblikket består af 10 topmotiverede og dygtige medarbejdere. Vi arbejder med kvalitetssikring af emballager til Lidls private label-artikler på både food- og nonfood-området. Hverdagen er præget af en blanding af dynamik og fordybelse. Der er skarpe deadlines, en uformel omgangstone, godt sammenhold og faglig sparring.

Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men er påbegyndt byggeriet af et stort, nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i 2023, men indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus 1-2 dage om ugen. Derudover vil en del af arbejdet foregå hjemmefra.

Det ville være ideelt hvis du kan arbejde omkring 20 timer om ugen – helst fordelt på 4 timer hver dag. Hvis du ikke kan arbejde så mange timer, prøver vi alligevel at finde en løsning, da vi har forståelse for at arbejdet skal give mening i forhold til dit studie.

Om jobbet

  • Oversættelse af forskellige tekster fra tysk til dansk
  • Samarbejde med kolleger internt og med vores tyske hovedkontor
  • Registrering og arkivering af opgaver
  • Diverse interne ad-hoc oversættelser
     

Om dig

  • Du har et indgående kendskab til tysk og dansk, både i skrift og tale
  • Du er i gang med en sproglig uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau
  • Du er rutineret i online-informationssøgning
  • Du er struktureret og har ordenssans
  • Du er detaljeorienteret
  • Du trives i et tæt samarbejdende team
  • Du er ansvarsbevidst
  • Du er en rutineret bruger af Office-pakken og har erfaring med Adobe

Vi tilbyder

  • En spændende og udfordrende arbejdsdag med mulighed for at afprøve dine kompetencer
  • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer som du vil kunne bruge i din karriere
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
  • Et fleksibelt studiejob, hvor timeantal og arbejdstid fastlægges i forhold til dit studie

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder, Imke Jørgensen, pr. e-mail: imke.jorgensen@lidl.dk.

Tiltrædelse så snart som muligt
Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 
 

Arbejdssted

Hovedkontor Kolding {amount} km. væk
Profilvej 9
6000 Kolding

Ansættelsesform

Deltid

Forretningsområde

Kontor

Reference nr.

DK-015212