Introduktion
Brænder du for administrative og analytiske opgaver? Har du en god ordenssans og kan du bevare overblikket, når tempoet er højt? Så er det måske dig, vi søger!
Du kommer til at arbejde i maskinrummet i en international dagligvarekæde, hvor du bliver et centralt bindeled for det optimale vareflow. Hverdagen er præget af et højt tempo og fokus på kvalitet, som stiller store krav til dit overblik og sans for detaljer.
Supply Chain Planning er en del af Salgsorganisationen, som er bindeleddet mellem vores butikker og hovedkontoret. Vores fornemmeste opgaver er at hjælpe vores kollegaer i alle vores butikker med at lykkes ved at sikre enkle og effektive arbejdsgange. Det gør vi gennem udvikling og implementering af koncepter, der standardiserer og optimerer processer og arbejdsrutiner, men også ved at tænke ud af boksen inden for de rammer, der er.
Når du starter, får du en grundig oplæring, ligesom vi har et team, hvor der både er fokus på det sociale og faglig sparring.
En social afdeling, som sikrer et optimalt vareflow
Du bliver en del af et lille team på fire personer i den centrale salgsafdeling, hvor to dage ikke er ens. Vi er en social afdeling, som kan lide at have det sjovt, samtidig med at vi arbejder på højtryk for at sikre, at butikkerne altid har de varer, som de har brug for, da vi i Supply Chain Management er ansvarlige for at fastlægge de korrekte varemængder samt sikre, at de leveres rettidigt.
Udover at du bliver en del af teamet i den centrale salgsafdeling, vil du have forskellige snitflader rundt i organisationen. Vi arbejder for eksempel tæt sammen med Logistik, Indkøb, Jura & Compliance og Marketing.
Nyt hovedkontor i Aarhus i 2023
Du vil have din daglige gang på vores satellitkontor i Aarhus frem mod færdiggørelsen af vores nye hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Størstedelen af din ansættelse under vikariatet vil derfor foregå på vores nye hovedkontor i Aarhus midtby.
Om jobbet
- Agere bindeled mellem de decentrale Supply Chain Planning afdelinger, indkøb og den internationale indkøbs- og logistikafdeling
- Ansvarlig for bestillingsformularer til vores Supply Chain Planning afdelinger og opfølgning på deres bestillinger
- Analyse af eksisterende leveringsrestriktioner og iværksætte eventuelle tiltag
- Varetage koordineringen og behandlingen af leveringsproblemer samt transportskader
- Afstemme leveringsmønstre i forbindelse med sæsonhandel
- Udarbejde diverse nøgletalsanalyser samt tiltag på baggrund af disse.
Om dig
- Du har en relevant uddannelse eller erfaring fra en lignende stilling – evt. fra detailbranchen og gerne inden for Supply Chain Planning og Logistik
- Du er god til Excel, og du har lyst til, og flair for at arbejde med forskellige IT-systemer
- Du har gode engelskkompetencer, såvel mundtligt som skriftlig - Tysk er en fordel, men ikke et krav
- Du er detaljeorienteret, arbejder struktureret og er målrettet i tilgangen til dine opgaver
- Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
- Du sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten
- Du har analytisk sans og forstår sammenhængen mellem forskellige processer
- Du har gode kommunikationsevner og viser gennemslagskraft, når dine budskaber skal igennem hos modtageren.
Vi tilbyder
- Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
- En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
- Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
- Mulighed for sundhedsordning
- Konkurrencedygtig lønpakke
- Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
Tiltrædelse 1. august 2023
Vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
Stillingen er et tidsbegrænset barselsvikariat indtil d. 1. august 2024.
Har du spørgsmål til jobbet?
Så er du velkommen til at kontakte Team Manager i Dispomanagement, Steffen Aas, på telefon +45 60 34 06 67.
Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!