Marketing
Markedsføring i Lidl
Vores Marketing-afdeling består af cirka 25 medarbejdere fordelt på tre overordnede områder – Produktion & Drift, Projekter & Kampagner og Online Marketing. I alle tre områder er der store som små opgaver lige fra den ugentlige tilbudsavis til store filmoptagelser, Facebook-konkurrencer, store events og kampagner, nye samarbejder og meget, meget mere. Afdelingen er dermed ansvarlig for at gøre Lidl synlig for danskerne som virksomhed og brand.
Som medarbejder i Marketing får man mulighed for at arbejde i en alsidig afdeling og med en bred pallette af marketingrelaterede opgaver – både i online og fysisk format. Afdelingen har bl.a. været ansvarlige for vores ”Lidl Overrasker” kampagne og vores rolle som Official Fresh Food Partner for Dansk Håndhold Forbund. Du bliver desuden en del af en dynamisk og kreativ afdeling med højt humør og fart over feltet. Afdelingen er delt ind i teams, men arbejder på tværs af hinanden og har et stærkt socialt fællesskab – og du får et stort team af kollegaer, der sikrer, at du lykkes i Lidl.
Er du dedikeret og god til at skabe engagement og spændende content, så er Marketing i Lidl noget for dig.
Mød vores kollega Solveig
Solveig startede sin Lidl-karriere som studentermedhjælper, og i dag er hun Social Media & Online Assistant, hvor hun blandt andet laver opslag og besvarer vores kunders kommentarer på vores Facebook- og Instagramside.
"Det er vigtigt med et godt overblik og evnen til at have mange bolde i luften på samme tid, da der sker mange nye ting hele tiden".