Du lykkes i Lidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal

Logistik

2022_Logistik-HQ-hero

Som medarbejder i vores Logistik-afdeling arbejder du både med logistik, processer og mennesker.

Vores logistik-afdeling består af et hold dedikerede medarbejdere, der til dagligt er ansvarlige for at forsyne vores 130+ butikker i Danmark med mere end 2.400 varenumre til hver Lidl-butik.

Arbejdsopgaverne favner bredt og inkluderer alt fra omkostningsbevidste logistikløsninger til udvikling og optimering af koncepter, der understøtter den daglige drift for vores to logistikcentre. Derudover arbejder afdelingen aktivt for at fremme den grønne omstilling inden for transportsektoren i form af blandet andet tre CO2-neutrale lastbiler, der kører på biogas, samt cryo-anlæg drevet af C02 – i tråd med vores CSR-strategi. #PåVejModIMorgen

Vores Logistik-team har en stor kontaktflade med resten af Lidl, og interagerer med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere på tværs af hele Lidl-koncernen. Afdelingen bliver, som en vigtig del af Lidls kerneforretning, berørt af udviklingen i virksomheden – derfor bliver du også en del af et sammentømret og dynamisk team, der lægger stor vægt på tæt samarbejde.

Du får som medarbejder i Logistik-afdelingen et godt indblik i hele virksomheden og muligheden for at samarbejde med kollegaer på tværs af afdelinger, regioner og lande. Du er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl og sikre, at vores to logistikcentre har de bedste forudsætninger for at lykkedes med den daglige drift.

Vil du være med til at udvikle og optimere logistikløsninger, og er du klar til at påtage dig ansvar, så er Logistik i Lidl noget for dig!

Vil du med på holdet?

Lægger vægt du på samarbejde og brænder du for logistik?

Se ledige jobs