Ofte stillede spørgsmål.
Har du et spørgsmål?
Når du er på udkig efter et nyt arbejde eller bare vil lære mere om Lidl som arbejdsplads, er det naturligt at have mange spørgsmål. Vi har samlet nogle af de ofte stillede spørgsmål omkring at være en del af Lidl og hvordan man søger et job hos os her. Det er nemlig vigtigt, at du får svar på alle dine spørgsmål, så du kan være sikker på, at vi er det rigtige match for dig, og at du får de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl.
Ofte stillede spørgsmål
-
Er I interesseret i uopfordrede ansøgninger?
-
Kan jeg komme i virksomhedspraktik eller løntilskud i min Lidl butik?
-
Skal man kunne tale tysk for at arbejde i Lidl?
-
Kan jeg komme i praktik eller skrive projektopgave med jer?
-
Er der internationale karrieremuligheder i Lidl Danmark?
-
Hvilken erfaring og uddannelse kræver det for at søge job i Lidl?
Spørgsmål til ansøgningsprocessen
Spørgsmål til vores ansøgningsportal og tekniske udfordringer
-
Hvordan opretter jeg en profil i jeres ansøgningsportal?
-
Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?
-
Hvordan kan jeg se status på min ansøgning?
-
Hvordan uploader jeg mit CV og ansøgning?
-
Hvordan opdaterer jeg min ansøgerprofil/konto?
-
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har problemer med at sende min ansøgning?
-
Hvad sker der med de oplysninger, som jeg opgiver i ansøgningsportalen?
-
Hvordan indsender jeg information til min ansættelseskontrakt?
Spørgsmål om at arbejde i vores butikker
Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?
Så er du som altid velkommen til at kontakte os!
Job i Region Vest
Lidl Danmark
E-mail: jobilidlvest@lidl.dk
Butik - Jylland & Fyn
Logistikcenter Kolding
Job i Region Øst
Lidl Danmark
E-mail: jobilidloest@lidl.dk
Butik - Sjælland + Øerne
Logistikcenter Køge