#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Regionskontor.

2023_HQ_portræt_gruppe_3_blå

 

I Lidl Danmark har vi to regionskontorer i henholdsvis Kolding og Køge. De to kontorer fungerer som bindeled mellem HQ, salgsleddet og vores logistikcentre. De har derfor ansvaret for de administrative funktioner, der kræves for at understøtte og servicere vores Lidl-butikker og lagre bedst muligt. På den måde er vores kollegaer på regionskontorerne med til at sikre, at vi sammen arbejder mod vores fælles ambitioner for Lidl.

Vores regionskontorer består af et stærkt hold af kollegaer, som arbejder inden for følgende områder: Salgssekretariatet, Ombygningsteamet, samt HR & Administration, herunder Personaleadministration, Administration, Rekruttering, Uddannelse og vores medarbejderkonsulenter.

2023_HQ_Portræt_Asger_blå.
2023_HQ_portræt_pernille_rød
2023_HQ_portræt_AlexanderogSigne_gul
2023_HQ_portræt_highfive_gul
2023_HQ_portræt_irma_hop_blå
2023_HQ_portræt_gruppe_2pers

Administration.

Administrationen er blandt andet ansvarlige for at producere skilte til butikkerne, behandling og analyse i forbindelse med status i både butikker og lager, samt bogføring mellem butikker og logistikcentre. Teamet er en af de afdelinger i Regionen, som har kontakt til flest afdelinger i Lidl, og bestræber sig på, at  alle bliver mødt med den bedste service – med en venskabelig, sjov og professionel tone.

Medarbejderkonsulenter.

Vores medarbejderkonsulenter i Lidl er en fortrolig Lidl-ansat, der fungerer som en neutral og objektiv sparringspartner for alle medarbejdere i Lidl. Vores medarbejderkonsulenter er opsøgende i deres arbejde, og tilbringer derfor en del af deres arbejdstid på farten, hvor de kører rundt til vores butikker, logistikcentre og kontorer, og taler med de medarbejdere, som er på arbejde. På den måde er de med til at sikre og fremme trivslen for vores mere end 3.000 medarbejdere.

Ombygningsteam.

I hver region har vi et ombygningsteam, som sørger for, at alt spiller, når vores butikker skal moderniseres eller ombygges. De har derfor ansvaret for koordinering af alle materialer og arbejdsopgaver til ombygning og modernisering af vores Lidl-butikker.

Personaleadministration.

Personaleadministrationen er altid klar til at hjælpe regionens ledere med alle administrative opgaver vedrørende personale, med både højt humør og højt serviceniveau. Derfor strækker deres pallette af opgaver sig vidt: Lige fra praktiske opgaver, såsom at pakke velkomstpakker til nye medarbejdere, at assistere vores ledere med overenskomstmæssige spørgsmål, ansættelser, kontrakter og lignende.

Rekruttering.

Vores regionale rekrutteringsteams er involveret i alle skridt i rekrutteringsprocessen til vores butikker, logistikcentre og regionskontorer: fra stillingsopslag, til udvælgelse af kandidater og afholdelse af samtaler. Der er fokus på den gode rekrutteringsproces og at finde de helt rigtige kandidater til Lidl, så teamet arbejder blandt andet også med deltagelse på diverse karrieremesser, samarbejder med uddannelsesinstitutioner, og udvikling af interne rekrutteringskurser.

Salgssekretariatet.

Salgssekretariatet har det daglige ansvar for at give den bedste service til vores kollegaer i butikkerne og vores District Managers. Vi har over 140 butikker fordelt i hele landet, og vores kollegaer i salgssekretariatet sikrer, at de har den helt rigtige information, som de har brug for, så de får de bedste forudsætninger for at lykkes i deres arbejde.

Bliv en del af sammenholdet

Har du viljen og ambitionerne, så har vi mulighederne!

Se vores ledige stillinger her