#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Procurement

2023_procurement

Firmabiler, butiksinventar og inventar i Lidl 

Procurement består af et team af dedikerede og engagerede medarbejdere, som indkøber alt, der skal til, for at butikker, logistikcentre og kontorer kan fungere bedst muligt.

Afdelingens ansvar er fordelt over tre hovedområder: Firmabiler, butiksinventar samt inventar til lager/hovedkontor. Fælles for alle tre hovedområder er, at der eksisterer et stort drive til på bedst mulig vis at supportere andre afdelinger, hvad enten det drejer sig om inventar til et nyt butikskoncept, udvikling af et nyt højlager, indretning af vores nye, flotte hovedkontor i Aarhus eller udlevering af Danmarks lækreste firmabiler.

I Procurement er der rig mulighed for at dygtiggøre sig, og den enkelte medarbejders udvikling vægtes højt.

Vores kollegaer i Procurement er kendetegnet ved deres store servicegen og ønsket om at levere de allerbedste løsninger til alle kollegaer i Lidl. De har en meget bred kontaktflade og samarbejder på tværs af alle øvrige afdelinger. Teamet er ambitiøst, målrettet og har en stærk vindermentalitet, og så har de altid højt humør og plads til et grin. I Procurement har de et aldersspænd fra 26 til 58 år, og har tilsammen en anciennitet på over 40 år!

Som medarbejder i Procurement har du altså muligheden for at servicere og supportere kollegaer på tværs af organisationen med anskaffelse af inventar til forskellige projekter. Du bliver desuden en del af et team med dedikerede og humorrige medarbejdere. 

Har du et stort drive, og kan du forhandle indkøbsaftaler, så er Procurement i Lidl måske noget for dig.

Vil du med på holdet?

Har du et stort servicegen og vil du være med til at levere de bedste løsninger til alle kollegaer i Lidl?

Se ledige jobs