Intern Revision og Kundeservice
Vores Revision/Kundeservice afdeling består af to teams: Intern Revision og Kundeservice.
Kundeservice er ansvarlig for at besvare de cirka 50.000 årlige henvendelser fra vores kunder og ud fra disse skabe en dialog og imødekomme ideer, samt løse eventuelle problemer og udfordringer. Vi stræber altid efter at skabe en god oplevelse for vores kunder - det kræver sans for mennesker, god situationsfornemmelse og et solidt kendskab til vores produkter og koncepter.
I Intern Revision kender de også vores koncepter til fingerspidserne – det er nemlig dem, der er med til at sikre, at vores koncepter og processer bliver fulgt i butikker, lagre og kontorer. Afdelingen laver objektive og uafhængige analyser af de forretningsprocesser og afdelinger, der er i Lidl. Resultaterne samt løsningsforslagene præsenterer for de ledelsen. På den måde understøtter Revision hele virksomheden, og de er med til at sikre, at vores kunder altid får den samme gode oplevelse, og at alle bidrager til, at vi når vores fælles mål.
Som medarbejder i Revision/kundeservice har du altså muligheden for at blive en del af et af to teams, der er med til at sikre den høje kvalitet i Lidl. Du bliver desuden en del af en afdeling med højt til loftet og et godt sammenhold.
Har du lysten til at sikre processer og koncepter, og bidrage til den gode kundeoplevelse, så er Revision/Kundeservice i Lidl noget for dig.