#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Direktionssekretær til HR og Indkøb

2024_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Administration

Reference nr.

400548

Ansøgningsfrist

30.04.2024

Introduktion

Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Trives du med administrative opgaver og fart over feltet, hvor struktur, planlægning og eksekvering er forudsætningerne for succes? Så er det måske dig, som er vores nye direktionssekretær! 


Administrativ profil til HR og Indkøb
Som vores energiske og servicemindede direktionssekretær, skal du understøtte Lidl Danmarks HR-direktør og indkøbsdirektør. 

Som direktionssekretær får du en spændende mulighed for at samarbejde og få snitflader på tværs af organisationen og præge de projekter, som hører til i Indkøb og HR. Det er derfor vigtigt, at du kan samarbejde på tværs af organisationen og agerer i krydsfeltet af de opgaver, der hører til indenfor HR og Indkøb.

Om jobbet

  • Oversætte til/fra tysk/dansk samt have kontakt med vores internationale hovedkontor i Tyskland
  • Styre kalendere, herunder mødeplanlægning, mødeafvikling og rejseaktivitet
  • Understøtte med administrative opgaver og rapportering
  • Udarbejde præsentationer i PowerPoint til begge fagområder for bl.a. vores internationale ledelse
  • Håndtere og administrere diverse bestillinger og regninger, herunder til rejser, IT-udstyr mm.
  • Være bindeled mellem HR, Indkøb, Direktionen og resten af organisationen
  • Deltage på tværfaglige projekter og ad hoc-opgaver

Om dig

Faglige kompetencer

  • Du har en videregående uddannelse eller en uddannelse indenfor kontor, administration eller lign.
  • Du er enten nyuddannet eller har et par års erfaring fra en lignende administrativ stilling
  • Du er flydende i tysk og dansk - på skrift og i tale. Du kan nemt oversætte tekster på dansk og tysk, og så er du skarp til at læse korrektur.
  • Du er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken


Personlige kompetencer

  • Du er serviceminded, imødekommende og udadvendt 
  • Du har en naturlig robusthed, så dagligdagens udfordringer er blot en motivation for dig
  • Du befinder dig godt i et travlt miljø, hvor der arbejdes på tværs af flere afdelinger og med mange mennesker i en international atmosfære
  • Selvom det går stærkt, har du altid blik på detaljen, er struktureret og formår at prioritere opgaver og deadlines

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
  • En spændende administrativ stilling, hvor du selv kan være med til at præge projekter og opgaver indenfor indkøb og HR i en stor international koncern 
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedspakke
  • Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
     

Hovedkontor i hjertet af Aarhus
Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus, hvor du som medarbejder har adgang til:

  • Gratis fitnesscenter
  • In-house massageordning
  • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi.
  • Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.

 

Tiltrædelse hurtigst muligt.


Ansøgningsfrist d. 30/04-2024
Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt. I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.


Har du spørgsmål?
Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Linette, på +45 29206083 på hverdage mellem kl. 9.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage dit CV!

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være