#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

IT-Supporter med godt overblik

2024_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

IT

Reference nr.

400068

Introduktion

Brænder du for at arbejde med IT-service og-support? Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Og kan du berolige den mest frustrerede kollega, når computeren ikke gør, som den skal? 
De fleste kender det; Computeren driller, og det er svært at bevare roen, og det gode humør, når teknikken driller. Som en del af Service & Support-teamet har du overblikket og kompetencerne til at berolige din kollega, alt imens du fikser problemet. Får du din energi af et yde en god service og løse dine kollegaers problemer? Så er du måske vores nye IT-supporter til Lidls hovedkontor i Aarhus!

Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på vores hovedkontor og i de pt. 153 butikker og 2 logistikcentre i Danmark, ligesom systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detail-marked.

Service & Support, onsite og via call-desk

Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call-desk og onsite support. Den support, du yder, kan omhandle installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow, og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister. 

I vores team oser atmosfæren af en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer, samt vores internationale IT-organisation.

Om jobbet

  • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
  • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 10)
  • Support af Microsoft 365
  • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
  • Brugeroprettelse i Identity-Management-System
  • Support af Cisco Netværksudstyr og Cisco Call Manager
  • Support af mobile enheder
  • Support på MAC
  • Support på butikssystemer
  • Overvågningsopgaver
  • Klargøring og opstilling af PC & MAC arbejdspladser

Om dig

  • Du er uddannet IT-supporter eller en lignende relevant uddannelse
  • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt har arbejdet med software-udrulningsværktøjer
  • Du har arbejdet med IT-netværk baseret på Cisco-komponenter og har en interesse for dette
  • Du har erfaring med Microsoft 365 og gerne også erfaring med support af MAC
  • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
  • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
  • Du har gode danskkundskaber, og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel, men ikke et krav
  • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne

Vi tilbyder

•    En spændende, udfordrende og varierende hverdag 
•    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
•    En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle
•    Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
•    Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
•    Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
•    Mulighed for sundhedspakke
•    Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

Hovedkontor i hjertet af Aarhus
Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.
Her får du som medarbejder adgang til: 
•    Gratis fitnesscenter 
•    In-house massageordning 
•    Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi.

Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.

Ansøgningsfrist d. 7/5-24

Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.
Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

Har du spørgsmål?
Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Isabella, på +45 6034 0277 på hverdage mellem kl. 9.00-14.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage dit CV!
  

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være