#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Junior Projektleder til Customer Insights & Relationship Management (barselsvikar)

2024_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Indkøb

Reference nr.

398505

Ansøgningsfrist

05.05.2024

Introduktion

Har du digitalt blod i årene og en lyst til at arbejde med den kommercielle udvikling af en app eller er du interesseret i formidling af markedstal, kundeadfærd og -tilfredshed? Måske synes du begge dele lyder spændende? Så har vi den perfekte mulighed for en spændende stilling som junior projektleder i et barselsvikariat i CIM & CRM teamet.

Du vil få en spændende hverdag hvor du kommer til at bistå de to teams, hhv. CRM, der er ansvarlig for den kommercielle drift af Lidls medlemsapp Lidl Plus, samt CIM, der er ansvarlig for alle vores interne og eksterne kunderelaterede datakilder og som giver organisationen indsigt i udviklingen i markedet, kundernes adfærd samt de fremtidstendenser, der påvirker os og dansk detailhandel.

”Du kommer til at indgå i et lille team med 4 dedikerede kollegaer, der vægter både social og faglig udvikling højt. Vores arbejde påvirker alle niveauer af organisationen, fra de strategiske beslutninger der sætter den fremtidige kurs til hvilke tilbud vi tilbyder vores kunder i morgen. Det kræver, at vi kan samarbejde med forskellige afdelinger, da vi har en bred kontaktflade i hele forretningen,” fortæller Rune Fast, Afdelingschef for CIM & CRM teamet.

Vær med til at udvikle og drive nye initiativer
Du får ansvaret for at vedligeholde og opdatere appens indhold med bl.a. nye tilbud, kampagner, fordele og konkurrencer samt teste og implementere nye funktioner i appen i samarbejde med udviklingsteamet. Derudover vil du sammen med teamet være med til at udvikle og drive nye initiativer og kampagner, hvor du skal koordinere med andre afdelinger på tværs af Lidl, herunder marketing, indkøb, jura, salg og kundeservice. Med din udadvendte personlighed, formår du hurtigt at skabe en god relation.

Om jobbet

  • Vedligeholde app-indhold herunder tilbud, spil og fordele
  • Understøtte Category Manager’en med at analyserer kundedata og præsenterer det for relevante interessenter i organisationen
  • Idéudvikle og planlægge kommercielle tiltag sammen med Lidl Plus-teamet
  • Supportere på Ad-hoc shopper projekter inkl. dataindsamling, analyse og præsentationer
  • Koordinere implementeringen af kampagner og konkurrencer med relevante afdelinger herunder salg, indkøb, jura, kundeservice og marketing
  • Teste app-indhold og nye funktioner
  • Diverse ad hoc drift opgaver

Om dig

  • Du trives med en fast base af rutineopgave, der krydres med en variabel mængde ad-hoc projekter
  • Du evner at skabe overblik og prioritere dine opgaver for at møde deadlines, både de korte og lange
  • Du er omstillingsparat og imødekommende over for pludselige opgaver
  • Du har en vis digital og teknisk forståelse
  • Superbruger af Microsoft Office
  • Kendskab til Salesforce er en fordel men ikke et krav
  • Du kan kommunikere på engelsk både skriftligt og mundtligt

Vi tilbyder

  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
  • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
  • Mulighed for sundhedspakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

Hovedkontor i hjertet af Aarhus

Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.

Her får du som medarbejder adgang til:

  • Gratis fitnesscenter
  • In-house massageordning
  • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi.

Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.

Ansøgningsfrist d. 05/05

Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.

Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.


Har du spørgsmål?

Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Katrine, på +45 60340640 på hverdage mellem kl. 9.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 3800 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være