#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Assistent til Kvalitetsafdelingen

2024_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Quality Assurance

Reference nr.

423026

Ansøgningsfrist

02.07.2024

Introduktion

Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at blive bedre og sikre, vi har den højeste kvalitet? Vil du være en del af vores indkøbsafdeling, hvor du sikrer, vi har den bedste kvalitet i vores varer? Så kan du nu blive en del af vores kvalitetsafdeling i Lidl!

Vi søger dig, der har en uddannelse indenfor fødevarer, og som brænder for at arbejde med kvalitetsrelaterede opgaver. Du bliver en del af indkøbsafdelingen i Lidl, hvor du kommer til at sidde i et af de seks teams; nemlig kvalitet. Vi er en ISO 9001 certificeret afdeling, og du bliver en del af et team på 16 topmotiverede og dygtige kollegaer, der alle arbejder for at sikre den bedste kvalitet på alle de varer, vi har i Lidl.

Du bliver en del af en afdeling, hvor ikke to dage er ens. Vi er en social afdeling, der vægter at have det sjovt, mens vi fordyber os i vores opgaver.  Tonen er uformel, og man får en selvstændig arbejdsgang, men selvfølgelig med masser af sparring fra resten af teamet!

En stor del af din arbejdsdag går på at sikre kvaliteten af både food- og nonfood produkter. På tværs i teamet arbejder vi både med kvalitetssikring af vores leverandører, men også af vores produkter. Du vil derfor blandt andet, sammen med resten af teamet, være ansvarlig for at styre vores leverandøraudits, samt behandle resultater af vores produktanalyser. Sideløbende vil du sparre med dine kolleger indenfor forskellige opgaver omkring kvalitetssikring. 

Om jobbet

Du vil deltage i, og være ansvarlig for, følgende opgaver:

  • Godkende og monitorer leverandører og produktionssteder ud fra interne retningslinjer
  • Evaluerer audit- og analyserapporter samt tilhørende handlingsplaner
  • Sikre dokumentation af vores kvalitetssystem ifm. ISO 9001 certificeringen
  • Være med til at sikre at vores produkter overholder interne og eksterne krav indenfor kvali-tet og CSR
  • Kommunikation med leverandører og indkøber
  • Afrapportering af data til relevante samarbejdspartnere
  • Dagligt assistance af kollegaer i kvalitetsafdelingen

Om dig

  • Du er f.eks. uddannet professionsbachelor i fødevarer, procesteknolog el.lign., erfaring er en fordel men ikke et krav
  • Du kan lide at arbejde efter processer, ligesom du nyder at have mange bolde i luften
  • Du er omstillingsparat og motiveres af at bidrage til den bedst mulige kvalitet af vores produkter
  • Du har gode IT-kundskaber herunder specielt i Office-pakken og er villigt til at lære nye IT-systemer
  • Du har gode dansk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt, ligesom det er en fordel, hvis du har kendskab til tysk

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende hverdag 
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
  • En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle
  • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
  • Mulighed for sundhedspakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


Hovedkontor i hjertet af Aarhus
Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.
Her får du som medarbejder adgang til: 

  • Gratis fitnesscenter 
  • In-house massageordning 
  • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi.

Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.

Ansøgningsfrist d. 02/07

Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.
Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

Har du spørgsmål?
Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Christian, på +45 2920 6023 på hverdage mellem kl. 13.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage dit CV!
  

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 4000 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være