#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Project Manager til Procurement

2024_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Procurment

Reference nr.

426869

Ansøgningsfrist

07.07.2024

Introduktion

Vil du være med til at præge fremtidens Lidl-butikker, lagre og hovedkontor? Er du energisk, fleksibel og brænder for alsidige opgaver? Så er du måske vores nye kollega i Procurement!
Vi søger lige nu en Project Manager i et barselsvikariat med mulighed for fastansættelse. Du vil blive en del af afdelingen Procurement, der anskaffer inventar, indkøber serviceydelser og andre omkostningsvarer til vores butikker, lagre og hovedkontor.

Som en del af Procurement vil du få dit eget ansvarsområde med projekter indenfor forskellige fagområder. Du bliver ansvarlig for at finde leverandører, forhandle priser, sammenligne produkter og kvaliteter, dokumentere valg af leverandør, lave kontrakter og indkøbe alt fra IT-udstyr, HR-ydelser og inventar til butikkerne, så de drifter og fungerer optimalt.


Vi tilbyder en meget alsidig hverdag med skiftende opgaver, hvor du dagligt vil arbejde sammen med kolleger fra andre afdelinger. Du vil som Project Manager få en unik mulighed for at udvikle dine professionelle og personlige kompetencer, da du vil komme til at løse et bredt udsnit af faglige udfordringer, tilegne dig stor viden om Lidl og branchen samt opbygge et solidt netværk på tværs af afdelinger og Lidl-lande. 

Om jobbet

  • Udvikling, sourcing, koordinering, indkøb, opfølgning samt kontraktskrivning af ”omkostningsvarer”, herunder også servicekontrakter og andre tjenesteydelser
  • Udvikling af eksisterende og implementering af nye koncepter inden for lager- og butiksdrift 
  • Du skal forvente en varieret hverdag, hvor du primært kommer til at sidde på kontor, men du vil også ofte have projekter og opgaver i vores butikker eller lagre fordelt over hele landet
  • Projektdeltagelse og –styring på forskellige tværfaglige projekter - her er god kommunikation en vigtig del af opgaven
  • Research, analysearbejde og rentabilitetsberegninger på nyt/udskiftning af inventar 
  • Sparring med internationale kolleger fra vores hovedkontor i Tyskland og fagafdelinger i andre Lidl-lande 
  • Udarbejdelse af præsentationer på både dansk, engelsk og tysk 
  • En meget alsidig arbejdsdag i et travlt miljø med diverse ad hoc-opgaver

Om dig

  • Du har som minimum en mellemlang uddannelse eller erfaring fra lignende job – du må gerne være nyuddannet. Alt efter erfaring, vil du indtræde som Junior Project Manager eller Project Manager
  • Du er vild med forandringer og har lyst og vilje til at lære nyt
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk 
  • Du er empatisk og kan lide at hjælpe andre
  • Du besidder evnen til at sætte dig ind i mangeartede tværfaglige opgaver
  • Du skal have kørekort, da nogle arbejdsopgaver vil ligge i vores butikker i hele landet 
  • Du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid – derfor er det en fordel at være struktureret
  • Du skal kunne trives med at arbejde i en stor, international organisation med mange interne retningslinjer samtidig med, at du kan arbejde selvstændigt 
  • Du skal have en alsidig og positiv tilgang til nye opgaver og projekter; store som små og sjove samt mindre sjove

Vi tilbyder

  • En afdeling hvor vi har store ambitioner, et stærkt sammenhold og en god holdånd
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger 
  • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
  • Mulighed for sundhedspakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


Hovedkontor i hjertet af Aarhus
Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.

Her får du som medarbejder adgang til: 

  • Gratis fitnesscenter 
  • In-house massageordning 
  • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) 


Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.


Ansøgningsfrist d. 7. juli 2024
Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview, kognitiv test og jobsamtaler.

Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.


Har du spørgsmål?
Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage dit CV!

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 4000 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være