#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Junior Consultant til Employer Branding

Ansøg
2023_HQ_portræt_pernille_rød

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

HR

Reference nr.

467166

Ansøgningsfrist

01.10.2024

Introduktion

Har du interesse for employer branding og vil du være med til at tiltrække de rette kandidater? Og vil du være med til at brande Lidl som arbejdsplads, så endnu flere verdensklasse kollegaer vil være en del af #teamlidl? Så er du måske vores nye Junior Consultant til Employer Branding!

Du bliver en del af teamet Recruiting & Employer Branding, der er en del af en større HR-funktion, hvor vi er 30 kollegaer, der har berøring med hele medarbejdercyklussen; fra tiltrækning til offboarding. Dit fremtidige team består af tre recruitere og tre knivskarpe medarbejdere i Employer Branding – hvor du bliver én af dem.

Sammen med dine kollegaer vil dit fokus være på employer branding, hvor du skal være med til at tiltrække nye kollegaer til #teamlidl, og samtidig fastholde de verdensklasse kollegaer, vi allerede har ombord. Dine opgaver vil spænde bredt og berøre employer branding i sin helhed: alt fra messedeltagelse, kampagneudvikling, arrangere events og vedligeholde og lave materiale til vores SoMe kanaler.

Lyder det som noget for dig?

Om jobbet

  • Understøtte hele organisationen ift. employer branding
  • Drible projekter i afdelingen, både som support og lead
  • Videreudvikle og opdatere allerede eksisterende koncepter og branding
  • Tæt samarbejde med kollegaer på tværs af organisationen
  • Koordinere og eksekvere på events og messer – her skal du forvente noget ud-af-huset aktivitet i varierende mængder, og hvor der kan forekomme aftenarbejde og overnatning 
  • Opfølgning og rapportering af fagspecifikke KPI’e

Om dig

 

  • Du har en baggrund eller uddannelse indenfor employer branding, marketing, kommunikation eller lignende
  • Du har erfaring med at udarbejde grafiske materialer og brug af Adobe-pakken (InDesign, Illustrator, Photoshop)
  • Du er kommunikativ skarp, både på dansk og engelsk, og er klar til at bruge dine evner både skriftligt og mundtligt
  • Du har gerne erfaring med at drive projekter, og bringer gerne dig selv og din faglighed i spil
  • Du trives i et miljø, hvor det går hurtigt, men hvor du stadig er i stand til at bevare overblikket og sikre, der er styr på detaljerne
  • Du formår at tænke kreativt og ud af boksen indenfor de styleguides, der er 
  • Du er en erfaren bruger af Office-pakke

 

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende hverdag 
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
  • En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle
  • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Mulighed for sundhedspakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


Hovedkontor i hjertet af Aarhus
Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.
Her får du som medarbejder adgang til: 

  • Gratis fitnesscenter 
  • In-house massageordning 
  • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi.

Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.

Ansøgningsfrist d. 1/10

Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview, kognitiv test og jobsamtaler.
Jobsamtaler ligger forventeligt i uge 42 og 43.

Tiltrædelse gerne d. 1. november eller hurtigst muligt.

Har du spørgsmål?

Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Isabela, på +45 6034 0277 på hverdage mellem kl. 13.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage dit CV!
  

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 4000 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være