#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Junior Indkøber til Private Label

Ansøg
2024_Marketing

Arbejdssted

HQ {amount} km. væk
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Indkøb

Reference nr.

478714

Ansøgningsfrist

05.11.2024

Introduktion

Har du en passion for indkøb og kvalitet, og er du klar til at påtage dig et stort ansvar? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling.

”What’s in it for me” tænker du måske?
Vores indkøbsafdeling er delt op i Food Sortiment, Food aktion, Frugt & Grønt, NonFood, Kvalitet og Administration. Afdelingerne er ansvarlige for og drivkraften bag alle produkter, som kan købes i vores butikker. De 6 stærke teams, hvor du bliver en del af Food Sortiment, arbejder med alt fra produktudvikling, forhandling med leverandører, planlægning af kampagner og salgspriser.

Bliv en del af noget større
Som kollega i indkøb bliver du en del af en sjov international afdeling, hvor du er i tæt kontakt med leverandører og kollegaer på tværs af Lidl-landene. Du får med andre ord masser af udfordringer – og du får et stort team af kollegaer, der sikrer, at du lykkes i Lidl. Afdelingen er et ungt, dynamisk team, som vægter fællesskab højt, og hvor der er plads til at have det sjovt, mens man arbejder hårdt.

Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi søger en indkøber med et stort drive, resultatorienteret tilgang og lyst til at gøre en forskel.

 

Om jobbet

  • Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst
  • Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
  • Håndtering af produkter, der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
  • Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
  • Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
  • Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
  • Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
  • Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter
  • Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland

Om dig

  • Du har en relevant videregående uddannelse, gerne suppleret med et par års erhvervserfaring
  • Du har et stort drive, samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for Lidl
  • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
  • Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
  • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
  • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
  • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver
  • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt - eller er indstillet på at lære det
  • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende hverdag 
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
  • En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle
  • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Mulighed for sundhedspakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

 

Hovedkontor i hjertet af Aarhus

Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.

Her får du som medarbejder adgang til: 

  • Gratis fitnesscenter 
  • In-house massageordning 
  • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi. 

Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.


Ansøgningsfrist d. 5. november
Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.
Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

Har du spørgsmål?
Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Isabella, på +45 60 34 02 77 på hverdage mellem kl. 13.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

Vi ser frem til at modtage dit CV!

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 4000 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være