#teamlidl
Se ledige stillinger Log ind på ansøgerportal Gemte stillinger

Supply Chain Planning specialist

Ansøg
2024_Marketing

Arbejdssted

Logistikcenter {amount} km. væk
Profilvej 7
6000 Kolding

Ansættelsesform

Fuldtid

Forretningsområde

Kontor

Stilling

Supply Chain Management

Reference nr.

479502

Ansøgningsfrist

30.11.2024

Introduktion

Lidl er i konstant vækst, og vi søger derfor en medarbejder til Regionen i Kolding. Mulighederne, forventningerne og udfordringerne er store, og vi søger derfor en kompetent specialist med flair for Excel og VBA-kodning. Brænder du for optimering og tal, og formår du at løfte opgaverne og tage ansvar i en hverdag præget af et højt tempo og fokus på kvalitet? Så er det måske dig, vi søger!

Har du lyst til at være med til at sikre varetilgængeligheden i vores butikker i hele Jylland og på Fyn? Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores team i Supply Chain Planning afdelingen i Kolding.

Du kommer til at arbejde i maskinrummet i en international dagligvarekæde, hvor vi lykkes gennem koncepter, der standardiserer og optimerer processer og arbejdsrutiner, men hvor vi også tænker ud af boksen inden for de rammer, der er. Vores fornemmeste opgaver er at hjælpe vores kollegaer i alle vores butikker med at lykkes. I vores afdeling bliver du medansvarlig for optimering af varetilgængeligheden i vores butikker.

Udover at du bliver en del af vores team, vil du få en dynamisk hverdag i et arbejdsmiljø præget af daglig kontakt til butikkerne, lageret og de andre teams i Supply Chain Planning. Du vil have din daglige gang på vores regionskontor i Kolding. Der vil også være mulighed for hjemmearbejde.

Om jobbet

Arbejdsopgaverne i stillingen kan i et vist omfang tilpasses dine kvalifikationer, men de typiske arbejdsopgaver er: 

  • Optimeringsopgaver i form af opsætning og vedligehold af makroer
  • Daglig gennemgang af butikkernes varebestillinger til sikring af den korrekte mængde af varer
  • Optimering af butiksomsætning og minimering af mangelvarer
  • Sikre varetilgængelighed af især kampagnevarer
  • Yde support til vores butikker
  • Udarbejdelse af diverse rapporter
  • Diverse ad hoc-opgaver
  • Både hverdags- og weekendarbejde vil forekomme

Om dig

  • Du har en relevant uddannelse eller erfaring fra en lignende stilling 
    • det ses ikke som en hindring, at du er nyuddannet – relevant uddannelse og stort gåpåmod værdsættes  
    • alternativt har du erfaring fra detailhandlen og kodning som din fritidsinteresse
  • Du har gode IT-evner og er superbruger af Excel, gerne med solidt kendskab til VBA-kodning
  • Du har analytisk sans, forstår sammenhænge og kan lide at arbejde med tal
  • Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst
  • Du bevarer overblikket, går ikke på kompromis med kvaliteten og arbejder stabilt – selv under tidspres
  • Du er serviceminded og imødekommende og har gode kommunikationsevner 
  • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varieret hverdag 
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor 
  • En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle 
  • Målrettet oplæring samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Mulighed for sundhedspakke 
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm. 




Ansøgningsfrist d. 30/11-2024 

Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt. 
Startdato: 01.02.2025

I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale. 

Har du spørgsmål? 
Så er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder, Peter Rønn, på telefon 76350532 på hverdage 8-16.

Vi ser frem til at modtage dit CV!
 

Klar til at søge jobbet?

Du behøver ikke vedhæfte en ansøgning når du søger et job hos os. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV.

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces.

I Lidl har vi en klar vision om at være 1. valg som arbejdsgiver og det er vigtigt for os at være en inspirerende og attraktiv arbejdsplads for alle. Vi værdsætter vores medarbejderes mangfoldighed og fremmer et arbejdsmiljø, hvor hver enkelt føler sig velkommen og respekteret. Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at søge. #SammenErViVerdensklasse.

Rekrutteringsprocessen i Lidl.

1. Send dit CV

Når du søger job i Lidl, skal du uploade dit CV. Hos os behøver du nemlig ikke at vedhæfte en ansøgning. I stedet ser vi gerne, at du skriver et par sætninger i starten af dit CV om, hvorfor du søger lige præcis det her job. For at sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces, bedes du undlade at tilføje et billede i dit CV Når du har søgt stillingen, får du en bekræftelse pr. mail. Vi gør vores bedste for, at hele processen fra ansøgning til ansættelse ikke varer mere end 6 uger.

Få tips til dit CV her

2. Screening

Vi behandler alle ansøgningsdokumenter. Vi screener og evaluerer ud fra foruddefinerede kriterier for delt pågældende job. Alle ansøgninger håndteres med respekt og streng fortrolighed.

3. Telefoninterview

Hvis du matcher vores foruddefinerede kriterier til stillingen, vil du på nogle stillinger blive kontaktet af en rekrutteringskonsulent, som vil afholde et telefoninterview med dig. Du vil blive stillet relevante spørgsmål relateret til stillingen.

4. Jobsamtale

Hvis du er et godt match til jobbet, vil du blive inviteret telefonisk ind til en personlig jobsamtale af en rekrutteringskonsulent. Du vil også modtage en bekræftelsesmail med yderligere oplysninger. Jobsamtalen er din mulighed for at vise os, hvem du er, og hvorfor vi skal vælge dig til stillingen. Du har også mulighed for at stille spørgsmål, lære mere om Lidl og afklare om jobbet er noget for dig.

Find gode råd til jobsamtalen her

5. Velkommen på #teamlidl!

Efter en grundig rekrutteringsproces, er vi i fællesskab nået frem til at du er den helt rigtige til jobbet. Velkommen på holdet! Du kan nu glæde dig til at blive en del af et stærkt hold af mere end 4000 motiverede kollegaer!

6. Kontrakt

Når du har fået jobbet og takket ja, vil HR Services sørge for at forberede en kontrakt med de aftalte betingelser og rammer for ansættelsen. Herefter vil kontrakten blive sendt til dig og du vil have mulighed for at læse kontrakten igennem og komme med eventuel feedback og ændringer.

7. Onboarding

I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne! Helt fra start har vi en plan med dig og din første tid i Lidl, så du kan få de bedste forudsætninger for at få succes i Lidl. Uanset om du starter i vores butikker, logistikcentre eller kontorer, så bliver du klædt på til dit nye job.

Vi er stolte af at være